Maserati Levante GTS është ëndrra italiane për të gjithë familjen

Maserati Levante GTS është ëndrra italiane për të gjithë familjen


Goodwood Festival of Speed, është me të vërtetë festivali i të gjithë të apasionuarve të 4 rrotakut. Si i tillë, është edhe vendi perfekt për të prezantuar makinat. Maserati prezantoi aty 2 versione të reja për modelin Levante. Levante GTS dhe Trofeo.

Kështu, klientët kanë mundësi të zgjedhin edhe modele të tjera përveç atyre me motor V6, të cilat minimalisht për mendimin tim, nuk ishin ajo çka ajo emblemë duhet të mbante.

Modeli Trofeo është maja e performancës për modelin në fjalë. Ai ka një motor 3.9 litër twin-turbo, i cili prodhon plot 590 kuaj fuqi.

Por, modeli GTS duket se është një model më i balancuar.

Është një histori që ndodh gjithmonë në fakt. Në vitet e tua të rinisë ti ke qënë një i apasionuar i shpejtësisë. Pa përgjegjësi të mëdha, ndonjë herë dhe i shfrenuar, ja ku erdhi momenti që ti martohesh, bëhesh me fëmijë, dhe nuk mundesh më të jesh rebeli i disa viteve më parë.

Maserati Levante GTS, është pikërish për të të ardhur në ndihmë.

Levante GTS ka një motor nga 3.8litër V8 twin-turbo nga Ferrari. I aftë të prodhojë 550HP dhe 730Nm torque, ai mundet ta përshpejtojë makinën nga 0 në 100km/h për 4 sekonda. Shpejtësia maksimale është 291km/h. Versioni Trofeo përshpejton nga ana tjetër 0-100km/h për 3.7 sekonda dhe ka një shpejtësi maksiamale prej rreth 300km/h.

Nga ana vizuale, Levante GTS vjen me një bodykit tjetër. Kjo e bën atë të ndryshëm nga Levante-t e zakonshme, dhe ashtu si vetë kompania e përshkruan, është “sportiv por jo i sofistikuar”.

Në brendësi, salloni është ashtu siç i ka hije një makine italiane me histori. Pronarët do të mund të shijojnë lëkurën premium, pedalet sportive, dhe fibrën e karbonit. Ndërkohë që një sistem audio me 14 speaker nga Harman Kardon do të jetë standarte.

Kompania gjithashtu thekson faktin se kanë ndryshuar levën e marshit. Kjo e fundit, u bë subjekt për një “recall” vitin që shkoi. Kambio në fjalë është ZF me 8 shpejtësi. Ajo është e përmirësuar dhe operon më mirë dhe më shpejt se sa ato të kaluarat.

“I ashpër dhe i mirë balancuar, shasia e Levante është modifikuar vetëm për këtë model në mënyrë që të përballojë fuqinë e Levante GTS. Ajo tashmë ofron një eksperiencë të ngjashme me atë të GranTurismo me motorin e ri V8.” – u shpreh kompania në një deklaratë për shtyp.

Çmimet respektive: Levante GTS fillon nga $119,980, kurse Trofeo $169,980.

Ndërsa Trofeo duket pak më “hardocore”, GTS, duket se është balanca perfekte midis të qenit i zakonshëm, dhe të qenit shumë i shpejtë.

Burimi: The Drive

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0