Lufta e Android: BlackBerry DTEK60 vs Google Pixel


Prej disa vitesh tashmë, BlackBerry nuk është në formën e mirë që e karakterizoi në dekadën e kaluar.

Kompania kanadeze, u themelua në vitin 1999. BlackBerry 850 ishte aparati i parë celular i kompanisë. Me një tastierë QWERTY dhe me një formë pak të çuditshme, ky ishte fillimi i një rruge të re për kompaninë…por edhe për industrinë. Ai ishte një nga zgjedhjet kryesore të profesionistëve apo edhe njerëzve të biznesit.

Për më tepër, BlackBerry u bë i njohur edhe për shkak të faktit se ishte një nga celularët më të sigurt në kohën e artë të kompanisë. Por ndërkohë që teknologjia përparonte, kompania nuk u përshtat shpejt me të. Kjo çoi në uljen e shitjeve të kompanisë. Për më tepër, në një formë apo një tjetër, BlackBerry i drejtohej një tregu specifik. Funksionalitetet e saj ishin të kufizuara për shkak të kësaj. Kështu që nuk mund të ishte një nga zgjedhjet më të mira të një klienti të zakonshëm. Për më tepër sistemi Android  vlerësohej  më i mirë se sistemi i BlackBerry.

Një nga përpjekjet e para ishte modeli Z10, i prezantuar në Janar 2013. Por, kompania ishte mbrapa në krahasim me konkurentët e saj. Samsung, HTC, etj ishin ndërkohë fort në treg dhe kanadezet tashmë ishin në përpjekje mbijetese.

Shpesh, ndodh që pas një dështimi të caktuar, kompani të ndryshme ta kanë të vështirë të rimarrin besimin e klientëve. E ndonëse BlackBerry dikur ishte një kompanime një status të veçantë, duket se nuk e ka shfrytëzuar këtë aset…ose ndoshta tregu është aq i egër sa nuk i intersojnë të tilla detaje.

Më poshtë, vijon një video e një BlackBerry DTEK60 në krahasim me një Google Pixel:

https://youtu.be/KP8xZ67bPvw

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale