Le Figaro: Shqipëria një nga 5 destinacionet turistike për t’u vizituar në 2016


 

Gazeta e quan Shqipërinë surprizë në klasifikim, ashtu siç ishte suprizë dhe në futboll, kur arriti që të kualifikohej për në 2016.
Gazeta e njohur franceze Le Figaro, e ka renditur Shqipërinë mes 5 destinacioneve që duhen vizituar në 2016-n, krahas Kubës, Rusisë, ishujt e Cape Verde dhe Slloveninë, ku vendi ynë renditet i katërti, përpara Sllovenisë.Gazeta e quan Shqipërinë surprizë në klasifikim, ashtu siç ishte suprizë dhe në futboll, kur arriti që të kualifikohej për në 2016. Kërkimet për të vizituar Shqipërinë nga Franca janë rritur me 10% nga 2014 në 2015, ndaj ky destinacion mund të shohë një zhvillim të turizmit në 2016.Mes parqeve kombëtare dhe plazheve befasues, Shqipëria rekomandohet si një vend që ka shumë për të ofruar.
Vendet që rekomandohen për t’u vizituar janë xhamia e Ethem Bej në Tiranë, me tavanin e saj plot ngjyra. Një shëtitje në rrugët e ngushta të stilit otoman në Gjirokastër, si dhe qyteti i një mijë e një dritareve në rrëzë të malit. Nuk duhen lënë pa vizituar dhe rrënojat antike të stilit bizantin në qytetin e Apolonisë.
Artikulli shoqërohet dhe me një foto të Kalasë së Shkodrës, që gjendet në një prej qyteteve më të vjetra të vendit.
Lë Figaro shkruan se 50% e francezëve nuk e dinë ku të shkojnë për pushimet e ardhshme. Nga një vit në tjetrin, ata dëshirojnë të ndryshojnë, destinacionet e ëndërruar nuk janë të njejtë. Sipas Jonathan Varrin, përgjegjës për tregun në Skyscanner, zakonet janë duke ndryshuar në drejtim të destinacioneve çdo vit.
Duke qenë se një në dy francezë nuk e di se ku do të shkojë, Le Figaro ka bërë këtë guidë të destinacioneve të rekomanduara për 2016, ku për fat të mirë renditet dhe Shqipëria.

/ACP/

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale