Laboratori i kulinarisë, Akademi.al, programi për marketingun dhe loja edukuese/ Projektet në episodin e parafundit të “Startop” - Business Magazine Albania

Laboratori i kulinarisë, Akademi.al, programi për marketingun dhe loja edukuese/ Projektet në episodin e parafundit të “Startop”

Katër ide të reja u prezantuan në episodin e parafundit të  “Startop”. Paneli në këtë episod përbëhej nga sipërmarrësit Shkëlzen Marku, Ana Petani, Rafaela Rica dhe Ervin Prençe.

Projekti i parë që u prezantua ishte “Atelieja e Shijeve Shqiptare”, laboratori i parë i kulinarisë, ku mund edhe të eksperimentohet me ushqimet.

I ftuar në studio, Bleri Dervishi tha se ky është një laborator kulinarie që u vjen në ndihmë të gjithë personave që duan të eksperimentojnë me ushqimet.

“Në mendjen time thoja të kisha një laborator një vend ku mund ta zbatoja idetë dhe gjërat që më vijnë në mendje, të bëja diçka që ishte në dispozicion të të gjithëve dhe të shërbente për dikë, që mund ta ndihmonte, një shef kuzhine që donte të krijonte një menu të re për shembull. Mendoj që të rinjtë tanë që mendojnë të ikin po t’i përkushtohen me vëmendje mund të arrijë diçka edhe të madhe”, tha ai.

Projekti i dytë që u prezantua ishte DMS4Y, një program i specializuar për trajnimin e të rinjve drejt marketingut.

Lexo edhe; Gratë në biznes/ Episod frymëzues në Startop. Nga konkursi për vajzat deri tek start-upi për studentët

Pamela Germani, Keti Sula dhe Orjana Mema të ftuara në studio theksuan se kjo platformë u vjen në ndihmë të rinjve që janë të apasaionuar pas marketingut digjital dhe start up-eve.

Akademi.al ishte projekti i tretë i prezantuar, një platformë mësimore që ka si qëllim përçimin cilësor të dijes për të vegjël dhe të rritur.

“I fokusuar vetëm në teknologji dhe edukim që nga marsi i vitit 2020, duke qenë se Covid-i bëri që shkollat në të gjithë botën të mbylleshin u pa e nevojshme të krijohej një platformë që bënte lidhjen me mësuesin dhe nxënësin. Për këtë arsye mori njohjen e parë, ne u shërbejmë mbi 500 mijë përdoruesve, nxënës, mësues dhe prindër”, shpjeguan Irena Matraku dhe Esilda Daci të ftuara në “Startop”.

Projekti i fundit që u prezantua ishte “Spontan Creative Media” një platformë multidimensionale digjitale.

I ftuar në studio, Dario Rexhollari tha se ata kanë krijuar një lojë të quajtir “Bilioner show”, e cila është informative, edukueses dhe sfiduese.

“E nisëm me gaming sepse është industria më e fuqishme online. Kishte një mungesë në treg të një loje edukuese dhe informuese. Loja është një stacion hapësinor, një studio, një publik një host dhe një sprint, formati është me 30 pyetje dhe në fund juve bëheni bilionerë. Nuk ka asnjë lojë të ngjashme nga 2 mijë që janë aktive”, tha ai.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0