Ky start-up për të brendshmet po zgjidh një problem të madh mjedisor në SHBA - Business Magazine Albania

Ky start-up për të brendshmet po zgjidh një problem të madh mjedisor në SHBA

Në shumicën e SHBA, nuk mund t’i shesësh të brendshmet e përdorura në një dyqan të rrobave të përdorura, ashtu siç mund t’i shesësh një fustan apo çantë. Ky është një problem, sepse bën që më shumë se 5000 ton të brendshme të përfundojnë në landfillet e SHBA-së çdo ditë. Por Cami Téllez, bashkëthemeluese dhe CEO e kompanisë së brendshme të qëndrueshme Parade, është e vendosur ta ndryshojë këtë.

Téllez nisi paradën e biznesit DTC në 2019 dhe mblodhi shpejt një listë pritjeje prej 80,000 personash për sutjenat dhe të brendshmet e kompanisë, pasi kishte krijuar një audiencë në mediat sociale nga dhoma e saj e konviktit të Universitetit Columbia, ku ajo do të postonte rreth çështjeve mjedisore dhe marketingut që lidhen me të brendshmet. Pas vitit të saj të parë në biznes, kompania kishte më shumë se 100,000 klientë, të cilët i bleu përmes postimeve organike në Tëitter dhe Instagram pa punësuar ekipe reklamash ose marrëdhëniesh me publikun. “Parade” me bazë në Brooklyn, Nju Jork përdor pambuk të ricikluar dhe tekstile neutrale ndaj karbonit të bëra nga pyje të menaxhuara me përgjegjësi, që do të thotë se praktikat e përdorura për të shfrytëzuar lëndët e para janë minimalisht shkatërruese për jetën e egër dhe njerëzit që jetojnë atje.

Lexo edhe: Buxhetimi gjinor/ Programi që ka financuar bizneset e grave në Konkurrueshmëri, Artizanat, Start-up dhe Inovacion

Me burime të përgjegjshme ose jo, të brendshmet e hedhura mbeten problem, prandaj Parade nisi një program riciklimi të të brendshmeve në partneritet me TerraCycle, një kompani zgjidhjesh riciklimi. Programi i lejon klientët të kërkojnë një çantë “jeta e dytë”, e cila përfshin udhëzime për të siguruar që rrobat e përdorura janë të pastra dhe gati për riciklim. Konsumatorët vendosin sytjenat dhe të brendshmet e tyre në një postë me parapagesë dhe e dërgojnë paketën në një objekt Terracycle. Pasi të mbërrijë paketa, Terracycle inspekton veshjet, i rendit ato sipas materialit dhe përbërjes, i copëton dhe i dërgon për t’u ripërdorur. “Parade” ofron iniciativën pa kosto shtesë dhe pranon materiale nga të gjitha markat në të gjithë industrinë. Programi ka ricikluar 73,000 palë të brendshme deri më sot.

“Ne e dinim se nuk mund të riciklonim vetëm të brendshmet e Paradës”, thotë Téllez. “Ne patëm një mundësi për të bashkuar komunitetin tonë prej dhjetëra mijëra njerëzve për t’i mbajtur të gjitha të brendshmet jashtë landfilleve.” Parade ka mbledhur më shumë se 40 milionë dollarë fonde, të cilat Téllez thotë se do ta ndihmojnë kompaninë të ndjekë më shumë iniciativa qëndrueshmërie ndërsa rritet. / INC. 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0