Ky start-up për të brendshmet po zgjidh një problem të madh mjedisor në SHBA - Business Magazine Albania

Ky start-up për të brendshmet po zgjidh një problem të madh mjedisor në SHBA

~3 minuta lexim

Në shumicën e SHBA, nuk mund t’i shesësh të brendshmet e përdorura në një dyqan të rrobave të përdorura, ashtu siç mund t’i shesësh një fustan apo çantë. Ky është një problem, sepse bën që më shumë se 5000 ton të brendshme të përfundojnë në landfillet e SHBA-së çdo ditë. Por Cami Téllez, bashkëthemeluese dhe CEO e kompanisë së brendshme të qëndrueshme Parade, është e vendosur ta ndryshojë këtë.

Téllez nisi paradën e biznesit DTC në 2019 dhe mblodhi shpejt një listë pritjeje prej 80,000 personash për sutjenat dhe të brendshmet e kompanisë, pasi kishte krijuar një audiencë në mediat sociale nga dhoma e saj e konviktit të Universitetit Columbia, ku ajo do të postonte rreth çështjeve mjedisore dhe marketingut që lidhen me të brendshmet. Pas vitit të saj të parë në biznes, kompania kishte më shumë se 100,000 klientë, të cilët i bleu përmes postimeve organike në Tëitter dhe Instagram pa punësuar ekipe reklamash ose marrëdhëniesh me publikun. “Parade” me bazë në Brooklyn, Nju Jork përdor pambuk të ricikluar dhe tekstile neutrale ndaj karbonit të bëra nga pyje të menaxhuara me përgjegjësi, që do të thotë se praktikat e përdorura për të shfrytëzuar lëndët e para janë minimalisht shkatërruese për jetën e egër dhe njerëzit që jetojnë atje.

Lexo edhe: Buxhetimi gjinor/ Programi që ka financuar bizneset e grave në Konkurrueshmëri, Artizanat, Start-up dhe Inovacion

Me burime të përgjegjshme ose jo, të brendshmet e hedhura mbeten problem, prandaj Parade nisi një program riciklimi të të brendshmeve në partneritet me TerraCycle, një kompani zgjidhjesh riciklimi. Programi i lejon klientët të kërkojnë një çantë “jeta e dytë”, e cila përfshin udhëzime për të siguruar që rrobat e përdorura janë të pastra dhe gati për riciklim. Konsumatorët vendosin sytjenat dhe të brendshmet e tyre në një postë me parapagesë dhe e dërgojnë paketën në një objekt Terracycle. Pasi të mbërrijë paketa, Terracycle inspekton veshjet, i rendit ato sipas materialit dhe përbërjes, i copëton dhe i dërgon për t’u ripërdorur. “Parade” ofron iniciativën pa kosto shtesë dhe pranon materiale nga të gjitha markat në të gjithë industrinë. Programi ka ricikluar 73,000 palë të brendshme deri më sot.

“Ne e dinim se nuk mund të riciklonim vetëm të brendshmet e Paradës”, thotë Téllez. “Ne patëm një mundësi për të bashkuar komunitetin tonë prej dhjetëra mijëra njerëzve për t’i mbajtur të gjitha të brendshmet jashtë landfilleve.” Parade ka mbledhur më shumë se 40 milionë dollarë fonde, të cilat Téllez thotë se do ta ndihmojnë kompaninë të ndjekë më shumë iniciativa qëndrueshmërie ndërsa rritet. / INC. 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Rritja profesionale vjen nga sfidat që pranon, jo nga ato që shmangesh.”
— Sheryl Sandberg
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0