Kush mund të rifitojë falas shenjën e verifikimit në X? - Business Magazine Albania

Kush mund të rifitojë falas shenjën e verifikimit në X?

Kush mund të rifitojë falas shenjën e verifikimit në X?

Duket se Elon Musk më në fund (kryesisht) ka hequr dorë nga përpjekjet për ta bërë shenjën blu të verifikimit me pagesë. Këtë javë, përdoruesit e X me ndjekës të shumtë u befasuan kur panë se shenjat e tyre blu – të cilat i kishin fituar sipas sistemit të mëparshëm të verifikimit të Twitter-it të atëhershëm dhe i humbën kur Musk i spastroi për të gjithë përdoruesit, përveç atyre që paguanin – ishin rishfaqur papritur.

Rishfaqja e shenjës blu erdhi pasi Musk postoi javën e kaluar se “llogaritë X me mbi 2500 ndjekës të abonentëve të verifikuar do të marrin veçori Premium falas dhe llogaritë me mbi 5000 do të marrin Premium+ falas”. Me fjalë të tjera: përdoruesit e dalluar do të merrnin shenjat e tyre blu, pa pasur nevojë të paguanin rreth 11 dollarë në muaj për shërbimin e abonimit të platformës. Lëvizja është një ndryshim i një prej ndryshimeve më të mëdha që bëri Musk kur mori drejtimin e Twitter.  Musk shpresonte që mjaft përdorues do të blinin shenjën blu që ai të bëhej një rrjedhë e re e të ardhurave të qëndrueshme, diçka që ai kishte gjithnjë e më shumë nevojë, pasi i trembte reklamuesit kryesorë. Tani, me sa duket, një nga njerëzit më të pasur në botë është rikthyer në rregull me një sistem të niveleve – ai do t’u japë shenjën blu përdoruesve të shquar, por gjithsesi do t’u ofrojë përdoruesve të thjeshtë mundësinë për të blerë një të tillë. Kthimi i shenjës blu falas mund të jetë një shenjë se biznesi i abonimit të çekut blu nuk ka ecur ashtu siç shpresonte Musk. Mund të mos jetë tërësisht faji i Musk – historikisht është e vështirë që përdoruesit e internetit në çdo platformë të paguajnë për një shërbim ose veçori që e kishin marrë më parë falas. Por më shumë se kaq, përpjekja për t’i bërë përdoruesit të paguajnë për verifikim ka të ngjarë të ishte një dështim sepse vetë ndryshimi minoi çfarëdo vlere që kishte dikur çeku blu që do t’i bënte njerëzit të dëshironin të paguanin për të.

Lexo edhe: Aldo Hako: “Bashkë ngjisim malet”

“Unë mendoj se është një pranim që (Musk) ende nuk e kupton vërtet se cila ka qenë gjithmonë vlera e shenjës blu … vlera në të ishte se kur paje një çek blu në llogarinë e një personi, e dinit se ai person ishte kush po pretendonin se ishin,” tha Jason Goldman, ish-kreu i produktit të Twitter, i cili u largua nga kompania në vitin 2010. “Vlera që u grumbullua nga kjo ishte për Twitter në tërësi, jo për personin që kishte një shenjë blu. ”

X nuk pranoi të ndajë numrin aktual të abonentëve me pagesë X Premium ose Premium+. Pastrimi i shenjave blu të trashëguara nga Musk ishte një proces i çrregullt, muajsh. Brenda orëve nga përpjekja e parë e platformës për të nisur verifikimin me pagesë, llogaritë për markat kryesore duke përfshirë Nintendo dhe Eli Lilly u imituan (çmimi i aksionit të Eli Lilly u rrah atë ditë pasi llogaria e rreme postoi, në mënyrë të rreme, se gjigandi farmaceutik do të ulte insulinën çmimet). Platforma më pas hapi forma të tjera verifikimi me çeqe me ngjyra të tjera për kompanitë dhe entitetet qeveritare, por Musk vazhdoi të këmbëngulë që përdoruesit individualë duhet të paguajnë për shenjën blu. Kur, muaj më vonë, shenjat blu të dhëna sipas skemës së mëparshme të verifikimit të Twitter u zhdukën përfundimisht, platforma u përball me zhgënjimin dhe talljen nga disa prej përdoruesve të saj më të shquar, duke përfshirë Stephen King dhe LeBron James. Që atëherë, shenja është bërë pak më shumë se një sinjal se një përdorues po paguan një tarifë mujore në një platformë në pronësi të një miliarderi. Dhe kur dikush mund të blinte një shenjë blu, ai nuk ishte më një simbol ekskluziv që jepte një lloj statusi. “Kur të gjithë janë VIP, askush nuk është VIP”, tha konsulenti i mediave sociale Matt Navarra. Tani, “të vetmit njerëz që e kanë atë janë fansat e fortë të Elonit ose njerëzit që paguanin sepse më në fund donin të kishin shenjë çek blu, por tani ata po shikojnë përreth duke menduar, “kjo nuk më bën të ndihem aspak i veçantë”. Dhe ndërsa Musk ka një ndjekës më të madh se shumica që mund të jenë të gatshëm të paguajnë për një simbol statusi që do t’i identifikonte ata si pjesë të grupit të tij, “nuk do të jetë biznesi global që këto platforma duhet të mbajnë kostot e tyre operacionale”. tha Goldman. Abonimi në X Premium vjen me më shumë se një çek blu; kompania ka promovuar gjithashtu përfitime duke përfshirë aftësinë për abonentët për të ngritur postimet e tyre në furnizimin X, opsionin për të postuar video më të gjata dhe aftësinë për të testuar chatbotin Grok nga startup-i i ri i AI i Musk.

Por, jo të gjitha këto veçori kanë qenë të njohura me përdoruesit. Disa janë shprehur të zhgënjyer me llogaritë mashtruese dhe troll që blejnë një shenjë blu, duke manipuluar sistemin në mënyrë që të përfundojnë në krye të përgjigjeve të përdoruesve të tjerë. Dhe çështja është bërë më e spikatur që kur X filloi t’u ofronte abonentëve një pjesë të të ardhurave nga reklamat nëse postimet e tyre grumbullojnë mjaft shikime. Në këtë pikë, shumë përdorues jo vetëm që urrejnë të paguajnë për një çek blu, ata nuk e duan një të tillë edhe nëse është falas. Brenda disa orësh nga rishfaqja e çeqeve blu të papaguara, përdoruesit po ndanin këshilla se si të siguroheshin që të mos shfaqeshin në profilet e tyre.

“I dashur Elon, nuk dua shenjën tënd blu dhe nuk e di pse ma ke dhënë”, postoi një përdorues në platformë të enjten.

cnn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0