Kush është 7-vjeçari që stilon dhe qep veshje për të famshmit? - Business Magazine Albania

Kush është 7-vjeçari që stilon dhe qep veshje për të famshmit?

Ndërsa shumica e nxënësve të klasës së parë nuk mund të përmendnin emrin e themeluesit të Gucci – e lëre më të dinë diçka për të – 7-vjeçari Max Alexander beson se ai ka një lidhje të thellë me stilistin e famshëm.
Max, një mjeshtër rrobaqepësie që ka dizajnuar dhe krijuar rroba që kur ishte 4 vjeç, tregon për PEOPLE se ai ka qenë Gucci në një jetë tjetër.

Max dhe nëna e tij Sherri Madison kanë folur për PEOPLE për punën mbresëlënëse të Max si rrobaqepës, e cila përfshin marrjen e komisioneve nga të famshëm dhe shitjen e rrobave të tij në mbarë botën.

Madison thotë se talentin e tij e vuri re kur ai ishte 4 vjeç.

“Unë nuk e kisha vënë re. Ne ishim në darkë gjatë bllokimit dhe ai thjesht na tha fjalë për fjalë, ‘Kam nevojë për një manekin’,” kujton ajo. “Ai ishte shumë serioz. Pa qeshur. Unë thashë: “Nuk të kam parë kurrë të interesuar për modën. Për çfarë po flet?” Ai tha: “Kjo sepse unë nuk kam manekin. Nëse më merrni një manekin, do t’ju tregoj. Unë jam rrobaqepës.”

Sapo filloi të bënte fustane, ishte gjëja më e çmendur”, vazhdon ajo. “Vrapova dhe mora burrin tim. Më tha: “Dil nga zyra, duhet të shohësh se çfarë po bën Max. Është çmenduri.”

“Gjyshërit e mi dhe nëna ime ishin të gjithë rrobaqepës, por Max nuk dinte asgjë nga kjo. Kjo erdhi nga hiçi.”

“Ai qepte shumë, shumë shpejt. Ai i tejkaloi aftësitë e mia, kështu që e futa në një kurs në një rrobaqepësi lokale. Ata me të vërtetë i mësuan shumë.”

Sa i përket dizajnit, veshjes dhe aspekteve të tjera të veshjes së tij, Madison thotë se Max bën gjithçka vetë.

Ndërsa shumë fëmijë shpesh ndryshojnë interesat e tyre, Madison thotë se angazhimi i Max për dizajn është ajo që vazhdon t’i bëjë përshtypje asaj.

“Ai është shumë i përkushtuar dhe argëtohet shumë. Është me të vërtetë vendi i tij i lumtur, studioja e tij, madje edhe vetëm duke luajtur me materialin,” thotë ajo. “Për vitin e parë apo dy, ne thamë: “Epo, nesër do dojë të bëhet kuzhinier”. Por Jo”.

Ai dëshiron që gratë të ndihen të bukura dhe kjo është shtysa. Ai kurrë nuk ka shprehur ndonjë interes për t’i veshur vetë fustanet. Ai nuk bën veshje për meshkuj. Ai me të vërtetë dëshiron që gratë e të gjitha përmasave të ndjehen të bukura.”

Në vetëm pak vite, Max ka bërë më shumë se njëqind dizajne, ka shitur punën e tij ndërkombëtarisht, ka mbajtur shfaqjet e tij të modës dhe madje ka të porositur një xhaketë për Sharon Stone.

Dhe ai ka ende ëndrra të mëdha përpara. “Ai dëshiron të jetë kreu i shtëpisë së Gucci-t ose dëshiron të ketë atelienë e tij, Couture to the Max Italian”, thotë Madison./flipboard

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0