Kur neuroshkenca takohet me vizionin… Prof. Fadil Çitaku dhe arkitektura e lidershipit modern! - Business Magazine Albania

Kur neuroshkenca takohet me vizionin… Prof. Fadil Çitaku dhe arkitektura e lidershipit modern!

Nga Fatima Gorezi – Nga një fshat i vogël në Drenicë, deri te auditorët prestigjiozë të Zvicrës dhe institucionet më të njohura ndërkombëtare, rruga e Prof. Dr. Fadil Çitakut është dëshmi e fuqisë që ka vizioni i bazuar në dije dhe përkushtim. Themelues i Academy of Leadership Sciences Switzerland dhe i Institutit për Avancim Kombëtar, ai ka ndërtuar një karrierë ku lidershipi shihet jo si retorikë, por si shkencë. Modelet e tij të validuara ndërkombëtarisht në neuroleadership, neuromarketing dhe neuroekonomi janë sot literaturë në universitete si Harvard, Stanford apo Yale, duke e bërë atë një prej mendjeve më inovative të diasporës shqiptare. Në këtë intervistë për Business Magazine, Prof. Çitaku flet për sfidat dhe mundësitë e diasporës, për rolin e shkencës në formimin e liderëve modernë dhe për mesazhin që u jep të rinjve shqiptarë: të ëndërrojnë dhe të ndërtojnë rrugën me integritet.

Pas kaq shumë vitesh eksperiencë në udhëheqje dhe edukim, si e vlerësoni zhvillimin e karrierës tuaj dhe cilat ishin momentet kyçe që formuan rrugën tuaj drejt krijimit të organizatave që drejtoni sot? Si u gjendët në Zvicër?

Rruga ime ka qenë e gjatë dhe e mbushur me sfida, por edhe me mundësi të jashtëzakonshme. U linda në fshatin Çitak të Drenicës dhe vitet e para i kalova në Kosovë. Për shkak të rrethanave të kohës, shumë shqiptarë kërkuan shkollim dhe jetë më të mirë jashtë vendit. Edhe unë, me dëshirën për të ndërtuar një karrierë akademike, u gjenda në Zvicër ku përfundova një pjesë dërrmuese të studimeve, deri në PhD.

Prej 25 vitesh ligjëroj në arsimin e lartë të Zvicrës, duke kontribuar në përgatitjen e gjeneratave të reja të profesionistëve dhe duke sjellë inovacion në mësimdhënie e kërkim shkencor. Ky angazhim afatgjatë më ka dhënë mundësinë të ndërthur përvojën akademike me vizionin për lidershipin shkencor.
Momenti që më hapi horizonte të reja ishte krijimi i Akademisë së Shkencave të Lidershipit në Cyrih (ALSS) në vitin 2014, një institut unik në llojin e vet, i fokusuar në fusha të reja shkencore si Neurobiznesi, Neuroekonomia, Neuroleadershipi dhe Neuromarketingu. Këtë akademi e kam iniciuar dhe themeluar vet, pas publikimit të modelit tim shkencor të parë për kompetencat e lidershipit në mjekësi dhe shëndetësi. Ky model – i bazuar 100% në shkencë doli në arenën ndërkombëtare si i pari në botë, duke u botuar në British Medical Journal (BMJ) dhe sot mbetet më i cituari në këtë fushë.

Sot, ALSS, të cilën e udhëheq bashkëpunon me mbi 100 profesorë eminentë nga e gjithë bota, duke e bërë ALSS një qendër ndërkombëtare të dijes dhe inovacionit në fushën e lidershipit modern.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0