Kupa e Botes Brazil 2014 dhe fenomeni “multiscreening” - Business Magazine Albania

Kupa e Botes Brazil 2014 dhe fenomeni “multiscreening”


 

 

Me shume njerez perdorin me shume ekrane per te shijuar Kupen e Botes.

GLOBAL: Pothuaj gjysma e personave shikues te TV ne gjithe boten gjate mbremjeve jane duke perdorur disa ekrane njekohesisht, ndersa Kupa e Botes, Brazil 2014 eshte duke e nxitur me shume kete trend.

Studimi i quajtur “The Connected Life” nga kerkuesit e tregut TNS analizoi 56, 600 perdorues internet ne 50 shtete, per te kuptuar se si teknologjia eshte duke transformuar jeten e tyre. U zbulua se 48% e atyre qe shikonin TV ne mbremje, ne te njejten kohe angazhoheshin ne aktivitetet te tjera dixhitale, te tilla si mediat sociale apo kontrolli I postes elektronike (email-it) apo duke bere shop online.

Nisur nga ky studim, ne mungese te statistikave studimore, edhe ne Shqiperi do te vinim re kete fenomen ne perqindje te rendesishme; besoj cdokush nese do te kujtoje se si i kalon mbremjet ne shtepi, mund teshprehet se pothuaj te gjithe personat ne shtepi, nderkohe qe ndjekin nje program ne TV, ne te njejten kohe nuk e ndajne smartphone e tyre nga dora. Dhe kryesisht jane duke u angazhuar ne biseda te ndryshme “conversations” ne Facebook, duke postuar statuse apo duke bere Likes si edhe duke naviguar ne faqe ku mund te behet shop online.

Duke u kthyer tek studimi i TNS, nga te dhenat doli ne pah se kerkesa per permbajtje (content) Live eshte amplifikuar pergjate Kupes se Botes ne javet e fundit, ku shikuesit ne gjithe boten aksesojne eventin ne fjale nepermjet pajisjeve (device) te ndryshme ne shtepi dhe ne levizje, ndersa jane ne te njejten kohe duke u angazhuar ne bisede ne platformat e mediave sociale.

woman5

REKORDI I NDERVEPRIMEVE NE TWITTER

Ndeshja gjysme finale ne te cilen ekipi i vendit organizator Brazil humbi thelle (1 – 7) ndaj Gjermanise realizoi nje numer rekord nderveprimesh ne Twitter, sipas raportit te Guardian: 35.6 milion tweets pergjate takimit te cilat thyen rekordin e meparshem prej 24.9 milione tweet gjate eventit Super Bowl 2014. 

Nje tjeter rekord ishte numri prej 6,341 tweets per minute gjate ketij evenimenti.

woman4

Kupa e Botes, Brazil 2014 ka verejtur nje rritje te personave qe e ndjekin ndeshjne e transmetuar ne TV nga pajisje alternative por kjo nuk ishte dicka qe vendoste rekorde pasi kjo praktike ishte tashme e perdorur gjeresisht nga shikues qe ndiqnin programet e tyre te preferuara nga laptopet, tabletet apo kompjuteret.

25% e personave te anketuar ne gjithe boten shikonin cdo dite emisione (permbajtje) nga pajisje dixhitale apo nga kompjuteret e tyre.

Nje rast I vecante ishte Hong Kong ku ka periudha kur me shume persona zgjedhin te shohin TV dhe video Online nga pajisjet e tyre dhe jo nga TV tradicional. Per shembull pas darke, 26% e njerezve ndiqnin emisione , filma apo ndeshje futbolli nga pajisjet e tyre dixhitale ndersa vetem 14% I ndiqnin ato nga ekrani i TV.

woman3

Megjithate kjo nuk do te thote qe ekrani tradicional i Televizionit eshte drejt zhdukjes. Ne nivel global, tre te katertat e te anketuarve (75%) ulen perpara ekranit te TV cdo dite dhe nje pjese e madhe e tyre konsumojne ushqimin e tyre duke pare emisionet e mbremjes.

Duke komentuar keto zbulime, Matthew Froggatt, drejtor department tek TNS, u shpreh se “rritja e multiscreening eshte nje fenomen I dukshem dhe ne rritje, vecanerisht ne tregjet aziatike”.

Reklamuesit duhet te pershtaten me nje perqasje me te integruar online ne menyre qe te angazhohen gjithmone e me shume me konsumatoret e tyre.

Burimi i informacionit: TNS, The Guardian: permbajtje shtese nga Warc; perkthyer dhe redaktuar nga staffi i Infoalbania.org  

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0