Krijohet roboti që zbulon kancerin e mushkërive - Business Magazine Albania

Krijohet roboti që zbulon kancerin e mushkërive


Auris Health ka zhvilluar një sistem robotik për të identifikuar kancerin në mushkëritë e pacientëve dhe ky është vetëm fillimi.

Endoskopitë që veprojnë në një aparat të gjatë, pasi futen në rrugët e frymëmarrjes, manipulohen brenda trupit të pacientit. Bashkëthemeluesi Fred Moll dhe ekipi i tij në Redwood City kaloi gjashtë vjet në ndërtimin e Platformës Monarch, një sistem robotik që ndihmon mjekët të shikojnë sa më mirë mushkëritë tuaja. Në mars, Auris fitoi hapësirën e FDA për ta përdorur atë për dedektimin e kancerit të mushkërive, i cili vret 1.7 milionë njerëz në mbarë botën çdo vit. Ky dedektim mjekësor mund të përfshijë gjithashtu edhe organe të tjera.

Lexoni: Teknologjia një ndihmë e madhe për zbulimin e kancerit

  • 500 milionë dollarë: Financimi që Auris ka marrë që nga themelimi i saj në vitin 2009
  • $ 500 mijë: Çmimi i parashikuar i një sistemi Monarch Platform (që mund të tingëllojë i shtrenjtë, por është më pak se çmimi mesatar prej 1.5 milionë dollarësh i gjeneratës aktuale të robotëve kirurgjikë)
  • 18%: norma e mbijetesës pesëvjeçare për ata me kancer të mushkërive, sipas Institutit Kombëtar të Kancerit

Procedura

Bronkodoskopi i lakueshëm, i cili përmban një aparat të vogël, navigon në tubat e ngushtë të mushkrive të një pacienti. Kur arrin në vendin e dëshiruar, një gjilpërë kap një mostër të indeve. Auris si fillim dedekton kancerin e mushkrive, më pas bronkoskopi mund të zhvendoset në kamerat e tjera që përdoren për të kërkuar një sërë sëmundjesh. Startup-i ka kryer tashmë testet për gastrologjinë dhe urologjinë.

Në ekran udhëzohet stafi i infermierisë përmes konfigurimit, ndërsa në një ekran të veçantë, mjeku shikon brenda mushkërive të pacientit dhe një hartë 3-D që regjistron vendndodhjen e instrumentit. Kompania shpreson që Monarch do të përdoret jo vetëm për diagnostikim, por edhe për trajtim gjithashtu. Në fund të fundit, e gjithë procedura mund të jetë e automatizuar.

burimi: inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0