Kondicioneri që mund ta merrni kudo me vete - Business Magazine Albania

Kondicioneri që mund ta merrni kudo me vete


Një kompani në San Francisko ka prezantuar idenë e saj për krijimin e një kondicioneri portativ, për të përballuar të nxehtin e stinës së verës. I quajtur “Zero Breeze”, ai mund të bëjë më shumë se sa thjesht freski. Pse? Ai është dizenjuar për të karikuar paisje te tjera elektrike (smartphonë, tabletë), të ndriçojë, të luajë muzikë dhe ka një bateri të rikarikueshme, e cila mund të zgjasë deri në 5 orë.

Ideja e një kondicioneri portativ të ajrit nuk është e re, pasi ata kanë qënë gjithmonë në dispozicion në madhësi të ndryshme. Megjithëse sigurojnë një ftohje të shkëlqyer, ata kanë nevojë për një burim të vazhdueshëm energjie dhe kjo e kufizon përdorimin e tyre vetëm në ambientet e brendshme. Prodhimi i frohjes nga “Zero Breeze” do të jetë 1,000 BTU/h dhe mund të freskojë një sipërfaqe deri në 4.6 metër katror.Ai mund të ulë temperaturën deri në 7 °C.

Por ato që e bëjnë “Zero Breeze” tërheqës janë tiparet shtesë të kësaj pajisje, si për shembull, një bateri me kapacitet 40.000-mAh. Madhësia e tij është 46.4 x 16.2 x 9.6 cm dhe peshon 4 kg. Ai gjithashtu ka një portë USB 5 V/1 A, dritë LED dhe një altoparlant Bluetooth. Zero Breeze vjen në dy ngjyra: blu dhe portokalli dhe çmimi i tij fillestar do të jetë 150 dollarë.

Kondicioneri-që-mund-ta-merrni-kudo-me-vete-business-mag Kondicioneri-që-mund-ta-merrni-kudo-me-vete-business-mag Kondicioneri-që-mund-ta-merrni-kudo-me-vete-business-mag Kondicioneri-që-mund-ta-merrni-kudo-me-vete-business-mag

Burimi: acp.al

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0