Kjo është kompania më e madhe e kanabisit në botë - Business Magazine Albania

Kjo është kompania më e madhe e kanabisit në botë

Curaleaf Holdings (CURLF), një kompani në Massachusetts, që rrit, përpunon dhe shet kanabis përmes shpërndarësve në 18 shtete, javën e kaluar bleu kultivuesin e kanabisit të Chicagos dhe shitësin me pakicë Grassroots, për 830 milion dollarë. Kjo e bën Curaleaf kompaninë më të madhe të kanabisit në botë për nga shitjet, me të ardhura vjetore prej rreth 1 miliard dollarë.

Marrëveshjet e mëdha në industrinë e kanabisit janë relativisht të pakta, zakonisht në intervalin prej 200 deri në 900 milion dollarë, por disa kompani kanë pasur probleme për mbylljen e tyre, pasi çmimet e aksioneve kanë rënë. Në SHBA, dy të tretat e shteteve kanë legalizuar kanabisin për qëllime mjekësore. Ndërkohë 11 shtete dhe Uashington, D.C., lejojnë përdorimin rekreativ dhe më shumë shtete pritet të bëjnë të njëjtën gjë.

Rritja më e madhe do të ndihmonte Curaleaf të konkurronte më mirë kundër gjigantëve të produkteve të konsumit, nëse qeveria amerikane do të legalizonte kanabisin. Por ka ende paqartësi nëse kanabisi do të legalizohet në nivel federal. Kjo varet kryesisht nga përparësitë legjislative të Kongresit dhe kush fiton zgjedhjet e ardhshme presidenciale.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0