KFC krijon një lojë të frikshme për të trajnuar punonjësit

KFC krijon një lojë të frikshme për të trajnuar punonjësit


Sipas një njoftimi për shtyp të publikuar nga KFC, kompania fast food do shtojë një element të pazakontë në procesin e trajnimit të punonjësve të saj: Leksione trajnimi në një dhomë virtuale të quajtur The Hard Way. Dhe për të fituar vendin e punës ata duhet të demostojnë aftësitë e tyre në kuzhinën virtuale.

Loja i ndjek praktikantët përmes procesit me pesë-faza të përgatitjes së pulave të skuqura KFC, duke inspektuar tiganisjen me presion. Dhe për shkak se ky veprim, ndoshta, ka të bëjë më shumë me marketingun se sa me efikasitetin e kuzhinierit kur skuq pulat, loja ka trailerin e saj çuditërisht të frikshëm.

kfc-krijon-nje-loje-te-frikshme-per-te-trajnuar-punonjesit-businessmag

Loja VR e KFC-së nuk ka për qëllim të zëvendësojë trajnimin tradicional të punonjësve. Përkundrazi, KFC thotë se ky është një hap shtesë në certifikatën e mjeshtrave të Chicken Master.

Ditën e enjte, KFC postoi video 30 sekondëshe që reklamonin lojën, ku përfshiheshin gjoks pule virtual, dy duar që lëvizin dhe një robot shërbëtor “idiot”.

Zëri i Kolonelit Sanders i ndjek lojëtarët gjatë gjithë këtij procesi.

Sipas njoftimit, “Në vend që të përdorin realitetin virtual për t’i mësuar anëtarët e ekipit se si ta bëjnë punën më shpejt, KFC po përdor teknologjinë për të mësuar kuzhinierët e saj se si ta bëjnë më mirë pulën e famshme botërore”.

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0