KFC krijon një lojë të frikshme për të trajnuar punonjësit

KFC krijon një lojë të frikshme për të trajnuar punonjësit


Sipas një njoftimi për shtyp të publikuar nga KFC, kompania fast food do shtojë një element të pazakontë në procesin e trajnimit të punonjësve të saj: Leksione trajnimi në një dhomë virtuale të quajtur The Hard Way. Dhe për të fituar vendin e punës ata duhet të demostojnë aftësitë e tyre në kuzhinën virtuale.

Loja i ndjek praktikantët përmes procesit me pesë-faza të përgatitjes së pulave të skuqura KFC, duke inspektuar tiganisjen me presion. Dhe për shkak se ky veprim, ndoshta, ka të bëjë më shumë me marketingun se sa me efikasitetin e kuzhinierit kur skuq pulat, loja ka trailerin e saj çuditërisht të frikshëm.

kfc-krijon-nje-loje-te-frikshme-per-te-trajnuar-punonjesit-businessmag

Loja VR e KFC-së nuk ka për qëllim të zëvendësojë trajnimin tradicional të punonjësve. Përkundrazi, KFC thotë se ky është një hap shtesë në certifikatën e mjeshtrave të Chicken Master.

Ditën e enjte, KFC postoi video 30 sekondëshe që reklamonin lojën, ku përfshiheshin gjoks pule virtual, dy duar që lëvizin dhe një robot shërbëtor “idiot”.

Zëri i Kolonelit Sanders i ndjek lojëtarët gjatë gjithë këtij procesi.

Sipas njoftimit, “Në vend që të përdorin realitetin virtual për t’i mësuar anëtarët e ekipit se si ta bëjnë punën më shpejt, KFC po përdor teknologjinë për të mësuar kuzhinierët e saj se si ta bëjnë më mirë pulën e famshme botërore”.

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0