Sipas një njoftimi për shtyp të publikuar nga KFC, kompania fast food do shtojë një element të pazakontë në procesin e trajnimit të punonjësve të saj: Leksione trajnimi në një dhomë virtuale të quajtur The Hard Way. Dhe për të fituar vendin e punës ata duhet të demostojnë aftësitë e tyre në kuzhinën virtuale.
Loja i ndjek praktikantët përmes procesit me pesë-faza të përgatitjes së pulave të skuqura KFC, duke inspektuar tiganisjen me presion. Dhe për shkak se ky veprim, ndoshta, ka të bëjë më shumë me marketingun se sa me efikasitetin e kuzhinierit kur skuq pulat, loja ka trailerin e saj çuditërisht të frikshëm.
Loja VR e KFC-së nuk ka për qëllim të zëvendësojë trajnimin tradicional të punonjësve. Përkundrazi, KFC thotë se ky është një hap shtesë në certifikatën e mjeshtrave të Chicken Master.
Ditën e enjte, KFC postoi video 30 sekondëshe që reklamonin lojën, ku përfshiheshin gjoks pule virtual, dy duar që lëvizin dhe një robot shërbëtor “idiot”.
Zëri i Kolonelit Sanders i ndjek lojëtarët gjatë gjithë këtij procesi.
Sipas njoftimit, “Në vend që të përdorin realitetin virtual për t’i mësuar anëtarët e ekipit se si ta bëjnë punën më shpejt, KFC po përdor teknologjinë për të mësuar kuzhinierët e saj se si ta bëjnë më mirë pulën e famshme botërore”.
/Mashable
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.