KFC, tani ka mish edhe për veganët

KFC, tani ka mish edhe për veganët

~2 minuta lexim



KFC po lançon një version vegan për burgerin me pulë në Mbretërinë e Bashkuar.

Zinxhiri i fast food-eve po e quan këtë risi “Mashtruesi”. Ai do të shitet në disa restorante të zgjedhura për 4 javë. Përbëhet nga mish i grirë dhe majonez vegan.

Mishi i grirë është një zëvendësim i mishit origjinal, sepse përbëhet nga proteina dhe kërpudha të fermentuara. KFC e përshkruan këtë burger si “triumfi i hiles”.

Lexoni: Bill Gates dhe Richard Branson kundër vrasjes së kafshëve. Ja një zgjidhje më e mirë

Gjatë muajit Maj, McDonalds lançoi burgerin pa mish në dyqanet në Gjermani, një nga tregjet e saj më të mëdha ndërkombëtare.

Ky është një trend që po rritet me shpejtësi të madhe për të gjetur alternativa të tjera të mishit për të ndryshuar dietat e konsumatorëve dhe për të reduktuar dëmin që i bëhet mjedisit.

Sipas Euromonitor International, globalisht tregu me pakicë i zëvendësuesve të mishit mund të rritet nga 18.7 miliardë dollarë në vitin 2018 në 23 miliardë dollarë në vitin 2023.

/CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0