Për shembull, nëse do të dizenjonit një furçë rozë, dhe kjo rezulton se është e njëjta hije me atë që njihet si “Barbie pink”, ju mund të paditeni.
Ngjyra rozë e Barbit, e regjistruar nga Mattel, është simbol në më shumë se 100 kategori. Mattel paditi kompaninë e regjistrimit MCA për këngën dhe videon “Barbie Girl”. Por gjyqtari e hodhi poshtë këtë çështje duke thënë: “Palët duhet të qetësohen.”
Ngjyra blu e kompanisë Tiffany ka qenë simbol që nga viti 1998. Ngjyra gurkali ose Pantone 1837, mban numrin që shënon dhe themelimin e kompanisë.
T-mobile ka patur shumë çështje gjyqësore për sa i përket ngjyrës së purpurt, ngjyra që e përfaqëson. Në vitin 2014 kompania fitoi kundër AT&T, e cila e kishte përdorur këtë ngjyrë për Aio Wireless.
Ups e ka përdorur ngjyrën kafe që nga viti 1916. Një ish-punonjës i kompanisë ka thënë se kjo ngjyrë ishte epiteti i luksit në atë periudhë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.