Nëse nuk keni dëgjuar kurrë për marketingun gueril, mund të tingëllojë intimiduese. Në fund të fundit, ai vjen nga termi luftë guerile. Qëllimi i marketingut gueril është të nxisë ndërgjegjësimin e markës përmes taktikave jokonvencionale për ekspozim maksimal. Nëse mendoni se marketingu gueril nuk është për ju dhe biznesin tuaj, mbani në mend se fushatat e marketingut guerile kanë një ROI 21% më të lartë se marketingu më tradicional.
Elementet që bëjnë marketingun gueril janë:
Kosto efektive: Nëse mendoni se marketingu gueril është i shtrenjtë, mendoni përsëri. Një nga arsyet më të mëdha për ta bërë këtë në fakt do të ishte kursimi i parave që zakonisht do të shpenzonit në pikat tradicionale të marketingut. Shumica e pronarëve të bizneseve të vogla pëlqejnë që tregtarët gueril shpenzojnë 90% më pak për reklama sesa metodat e tjera tradicionale.
Lexo edhe: Universiteti i Oksfordit zhvillon mjetin e AI për të gjurmuar variantet e viruseve
Befasia: Të kapësh njerëzit në befasi është një mënyrë e shkëlqyeshme për t’u siguruar që po tërheq vëmendjen e tyre të pandarë. Në një botë reklamash në çdo drejtim, nga stacionet e autobusëve deri te tabelat, bëjini që mesazhi juaj të tërheqë vëmendjen.
Kreativ dhe jokonvencional: Tregtarët mund të distancohen nga ana më korporative e markës dhe të kenë më shumë liri kontrolli për të bërë diçka më argëtuese, e cila mund të jetë e ndryshme nga ajo për të cilën zakonisht njihet marka.
Ndërvepruese: Në jetën e përditshme kur njerëzit shkojnë dhe kthehen nga puna dhe kalojnë lëvizjet e rregullta të një dite pune, ju mund t’ua lehtësoni disponimin duke u dhënë atyre një aktivitet që nuk do ta bënin normalisht.
Marketingu gueril mund të bëhet propozimi juaj unik i shitjes (USP) sepse është kreativ, i paharrueshëm dhe jokonvencional — dhe nëse nuk jeni bindur ende se sa efektiv është marketingu gueril, hidhini një sy kësaj: “79% e konsumatorëve besojnë se kompanitë që ofrojnë përvoja unike e vlerësojnë më shumë biznesin e tyre”. Pra, ju po rritni vlerën e markës suaj në mendjen e audiencës tuaj duke përdorur një strategji që është në thelb më unike.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.