Keshilla nga “Bibla e ngjitesve sociale” - Business Magazine Albania

Keshilla nga “Bibla e ngjitesve sociale”


Te qenurit i shtirur kunder te qenurit i sjellshem
Nje genjeshter e vogel e bardhe nuk i ben dem askujt dhe eshte rruga me e shpejte drejt majes. Mbani mend: “T’i thuash dikujt se duket i mrekullueshem kur ne fakt eshet nje dhimbje per syte, ose t’i pergezosh per inteligjencen kur kane zgjuarsine e nje pekinezi, nuk ju ben hipokrit, ju ben te sjellshem.

Arti i “Friend Shui”
A duhet t’u besh dalje miqve te vjeter per te qene ne gjendje te njiheni dhe te shoqeroheni me njerez me te interesante dhe terheqes? Pak. Autoret e librit sugjerojne te beni nje liste te te gjithe miqve tuaj dhe te gjithe ata qe kane me shume akses dhe lidhje se ju, t’i vini nje grep. Pjesa tjeter duhet leshuar. “Te besh dalje eshte nje shprehje e shemtuar. Ne preferojme ta quajme nje pastrim te pyllit te jetes tuaj nga pemet e thara, per te mundesuar rritjen e shendetshme te personit te ri qe do te beheni.”

Perfitoni me shume nga nje koktej sesa nje party
Vendi kryesor i ngjitjes sociale? Koktejet. Celesi i gjithe kesaj eshte vetbesimi dhe pregatitja. Keshilla per te marre me vete ne koktejin e ardhshem: “Jini te shkathet, agresive dhe mos hiqni dore deri sa bari te mbyllet.”

Veshja
Regulli me i rendesishem: Gjithmone vishuni qe te beni pershtypje. “Femrat e dine se ftesa ne nje mbremje te veçante, perkthehet ne nje fustan qe askush nuk jua ka pare veshur. Çelesi eshte te gjeni diçka qe ju tregon elegante dhe me te pasur nga ç’jeni realisht”. Nese buxheti nuk ju perkrah, “Bibla e ngjitesve socilae” e ka nje zgjidhje. “Blini nje veshje klasike te dores se dyte qe eshte 50 vjet jashte mode, dhe permendni rastesisht qe gjyshja e ka veshur ne nje mbremje ne pallatin mbreteror.”

Social_Red

Ngjitja sociale ne rrjetet sociale
Ekspozojeni veten ne te gjitja rrjetet sociale te mundshme: Facebook, Twitter, Instagram-por mos u duk kurre ne deshperim ose ne nevoje. Nuk eshte mburrje,eshte “te ndash jeten tende”. Mbani mend: “Perdorni çdo media sociale qe keni ne dispozicion per te bere te duket se po kenaqeni me shume ne jeteeuml;n tuaj virtuale sesa ne ate reale”.

Burimi: Harper’s Bazaar

 

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0