"Juli i Bio Farm", nga ëndrra mes maleve, te shtëpia e të gjithë... - Business Magazine Albania

“Juli i Bio Farm”, nga ëndrra mes maleve, te shtëpia e të gjithë miqve

~7 minuta lexim

Nga Adelina Onuzi/ Ka njerëz që ndërtojnë biznese. Ka të tjerë që ndërtojnë shtëpi. Por ka dhe nga ata që ndërtojnë një komunitet, një ndjenjë, një mikpritje që nuk blihet dot me para. Kështu është historia e Julian Shyqyriut, apo siç e njohin të gjithë sot, Juli i Bio Farm.

 

Nuk ka nevojë për shumë fjalë për ta kuptuar që kjo nuk është një histori e zakonshme. Është rrëfimi i një njeriu që ka vënë pasionin përpara përfitimit, që ka vendosur të krijojë një fole të vogël mes maleve,  jo thjesht për vete, por për të gjithë ata që kërkojnë qetësinë, natyrën dhe një përqafim të ngrohtë shqiptar në zemër të Gramshit.

“Një dëshirë e imja e brendshme për të krijuar një fole të vogël mes maleve…”, e nis Juli, me një ton të butë dhe një buzëqeshje që ta lë mesazhin në mendje.

Ka nisur punën që 16 vjeçare dhe nuk e ka ndalur kurrë ritmin. Sot zgjohet në 6 të mëngjesit dhe fle pas mesnate, me një energji që nuk duket të zbehet. “Koha me familjen është më e shtrenjta”, thotë ai, dhe bashkë me bashkëshorten përpiqen që të edukojnë fëmijët me të njëjtat vlera, punë, kulturë dhe këmbëngulje.

“Bio Farm Gramshi” nuk është një biznes, thekson Juli. Është një shtëpi për të gjithë. Dhe kjo nuk është metaforë. Janë qindra vizitorë që rikthehen vit pas viti, që bëhen miq të vërtetë, që rriten bashkë me fermën. Punonjësit nuk janë thjesht staf, janë familje. Disa prej tyre janë aty prej katër vitesh dhe çdo ndryshim në fermë është edhe pjesë e rritjes së tyre personale.

Juli e kujton çdo mik që ka ndaluar në fermën e tij. E nuk është çudi, ai ka një kujtesë që fikson njerëzit, buzëqeshjet, falënderimet, ndoshta sepse çdo vizitë është një konfirmim që ai po bën diçka që ka kuptim.

Është një fermë që ofron më shumë sesa produkte, ofron përvojë.

“Mua më ka ndryshuar edhe mbiemri”, thotë ai mes së qeshurash. “Tani jam Juli i Bio Farm.”

Por pas gjithë këtij rrëfimi nuk mungojnë as sfidat. Rruga drejt fermës, e mirëmbajtur shpeshherë me shpenzime vetjake, është një ndër detajet që ai përmend me kujdes, duke bërë thirrje për më shumë bashkëpunim me pushtetin. Nuk është një ankesë, por një ftesë, për të bashkëpunuar në zhvillimin e turizmit rural dhe për të vlerësuar të gjithë ata që kontribuojnë me punë konkrete.

Në fund të ditës, ajo që mbetet është ndjenja. Mikpritja është zemra e agroturizmit dhe Juli e kupton më mirë se kushdo tjetër këtë. Ai nuk flet për strategji, për marketing apo për analiza të tregut. Ai flet për dashuri për punën, për njerëzit dhe për vendin.

“I vetëm nuk ja del askush. Duhet shumë miq.”

Dhe miqtë e Julian Shyqyriut janë shumë. Janë ata 12-15 mijë vizitorë në vit, janë banorët e zonës që gëzojnë nga zhvillimi, janë punonjësit e fermës dhe janë të gjithë ata që besojnë se “e nesërmja është më e mirë se e djeshmja”.

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0