Japonia do të riciklojë telefonat e vjetër për të krijuar medalje për Olimpiadën e Tokios 2020 - Business Magazine Albania

Japonia do të riciklojë telefonat e vjetër për të krijuar medalje për Olimpiadën e Tokios 2020


Përpara lojrave Olimpike Verore të vitit 2020-së në Tokio, Japonia do t’u kërkojë anëtarëve të publikut të dhurojnë telefonat dhe pajisjet e vjetra, për të mbledhur materiale të mjaftueshme për 5.000 medalje bronzi, argjendi dhe ari që do të shpërndahen në lojërat olimpike.

Komisioni është në kërkim të mbledhjes së 8 ton metal për lojërat olimpike dhe paraolimpike. Ky veprim është pjesë e një shtyse për qëndrueshmëri në drejtim të lojërave në akordim me “Rekomandimin numër 4 të rendit të ditës të lojrave Olimpike 2020”, e lëshuar në vitin 2014, e cila kërkon:

“Hartimin e një strategjie të qëndrueshme për t’i mundësuar organizatorëve potencialë dhe aktualë të Lojërave Olimpike të integrojnë qëndrueshmërinë dhe zbatimin e masave që përfshijnë sferat ekonomike, sociale dhe mjedisore në të gjitha fazat e zhvillimit të projektit”.

Komiteti Olimpik i Japonisë do të fillojë vendosjen e kutive të grumbullimit në zyra dhe dyqane të telekomunikacionit duke filluar në muajin Prill të këtij viti për të filluar mbledhjen e sasisë së metalit.

Burimi: techcrunch.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0