Ja kush janë kodet e fshehta në mediat sociale, kuptimi i tmerrshëm pas tyre - Business Magazine Albania

Ja kush janë kodet e fshehta në mediat sociale, kuptimi i tmerrshëm pas tyre

Mjaft të rinj po përdorin kode të fshehta në mediat sociale për të treguar luftën e tyre me depresionin. Kështu shprehja “sot kisha makarona për darkë”, nuk do të thotë se dikush po flet për vaktin e tij, por është një thirrje për ndihmë. Një tjetër fjali shumë e përdorur për të njëjtin qëllim sidomos mes përdoruesve të TikTok, është “më mbaroi shampoja dhe balsami në të njëjtën kohë”.

Disa përdorues të platformave sociale mendojnë se këto fjalë janë marrë nga poema e Hannah Dains – “Mos e vrit veten sot”-, e cila shpjegon përse një person që po lufton me depresionin duhet të zgjedhë. Praktikisht, këto shprehje që dërgohen si thirrje për ndihmë, janë mënyra e zgjedhur nga personat në fjalë që dikush t`i ndihmojë për të rënë në vorbullën e dëshpërimit deri në atë pikë sa të mendojnë vetëvrasjen.

Sipas Qendrës për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve në Shtetet e Bashkuara, vetëvrasjet po kthehen në arsyen e dytë madhore të vdekjeve mes gjeneratave të reja. Shifrat tregojnë se niveli i vetëvrasjeve mes njerëzve të moshave nga 10 deri në 24 vjeç, është rritur me 56% ne harkun e viteve 2007- 2017. Nga ajo kohë, numri është rritur me 7% çdo vit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0