Ja çfarë është kërkuar në Google gjatë 2019 në të gjithë botën - Business Magazine Albania

Ja çfarë është kërkuar në Google gjatë 2019 në të gjithë botën


Të dhënat e kërkimit në Google na tregojnë gjithçka që bota ka kërkuar për të marrë informacion në një formë apo tjetrën. Çdo vit motori i kërkimit publikon një listë të fjalëve apo frazave më të kërkuara.

Çfarë është kërkuar më shumë?

1) India vs Afrika e Jugut
2) Cameron Boyce
3) Copa America
4) Bangladesh vs India
5) iPhone 11
6) Game of Thrones
7) Avengers: Endgame
8) Joker
9) Notre Dame
10) ICC Cricket World Cup

Lexoni: ÇFARË KËRKOHET MË SHUMË NË GOOGLE NGA E GJITHË BOTA?

Lajmet më të kërkuara

1) Copa America
2) Notre Dame
3) ICC Cricket World Cup
4) Hurricane Dorian
5) Rugby World Cup
6) Sri Lanka
7) Area 51
8) India election results
9) 台風 19 号
10) Fall of Berlin Wall

Personat më të kërkuar

1) Antonio Brown
2) Neymar
3) James Charles
4) Jussie Smollett
5) Kevin Hart
6) Billie Eilish
7) Greta Thunberg
8) R. Kelly
9) Joaquin Phoenix
10) Jordyn Woods

Aktorët më të kërkuar

1) Jussie Smollett
2) Kevin Hart
3) Joaquin Phoenix
4) Keanu Reeves
5) Lori Loughlin
6) Lauren London
7) Rami Malek
8) 沢尻 エリカ
9) Brie Larson
10) 新井 浩文

Atletët më të kërkuar

1) Antonio Brown
2) Neymar
3) Bryce Harper
4) David Ortiz
5) Alex Morgan
6) Andrew Luck
7) Megan Rapinoe
8) Iker Casillas
9) Zion Williamson
10) Ansu Fati

Filmat më të kërkuar

1) Avengers: Endgame
2) Joker
3) Captain Marvel
4) Toy Story 4
5) Aquaman
6) Once Upon a Time in Hollywood
7) Frozen 2
8) Green Book
9) The Lion King
10) Aladdin

Këngët më të kërkuara

1) Old Town Road
2) 7 Rings
3) Shallow
4) Señorita
5) Memories
6) Into the Unknown
7) A Whole New World
8) Sunflower
9) Sexy Lady
10) Bad Guy

Shfaqjet televizive më të kërkuara

1) Game of Thrones
2) Stranger Things
3) Chernobyl
4) When They See Us
5) The Umbrella Academy
6) The Mandalorian
7) बालवीर
8) Euphoria
9) मोटू पतलू
10) Dead to Me

Për më shumë mund të klikoni Këtu

/Vogue

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0