Italia, eksportuesi kryesor i verërave në Bashkimin Europian - Business Magazine Albania

Italia, eksportuesi kryesor i verërave në Bashkimin Europian

Në ditën kur adhuruesit e verës festojnë Ditën e Beaujolais Nouveau (19 Nëntor), të dhënat e EUROSTAT tregojnë se në 2019, prodhimi i shitur i verës  në BE ishte rreth 16 miliardë (mld) litra. Prodhuesit më të mëdhenj të verës ishin Italia, Spanja dhe Franca, të ndjekura nga Portugalia, Gjermania dhe Hungaria.

Eksportuesi kryesor: Italia

Në 2019, Shtetet Anëtare të BE eksportuan 7.1 miliard litra verë. Pothuajse gjysma e kësaj vere u eksportua në vendet jashtë BE (3.1 miliardë litra, ose 43% të eksporteve totale të verës), kryesisht në Mbretërinë e Bashkuar (0.69 miliardë litra, ose 22% të eksporteve jashtë BE-së) dhe në Shtetet e Bashkuara (0.65 miliardë litra, 21%), të ndjekura nga Rusia (0.28 miliardë litra litra, 9%) dhe Kina (0.25 miliardë litra litra, 8%).

Italia ishte eksportuesi më i mirë i verës, me eksporte jashtë BE prej 1,1 miliard litra në 2019, që përfaqëson 34% të eksporteve të verës të vendeve anëtare të BE-së. Ajo u pasua nga Franca (0.8 miliardë litra, 25%) dhe Spanja (0.7 miliardë litra, 22%).

Importuesi kryesor: Gjermania

Duke parë fluksin e importeve, Shtetet Anëtare të BE-së importuan gjithsej 4.8 miliardë litra verë në 2019. Vetëm 16% e kësaj erdhi nga vendet jo-BE, veçanërisht nga Kili (0.17 miliard litra, 23% e importeve jashtë BE-së) dhe Afrika e Jugut (0.16 miliardë litra, 21%).

Ndër vendet anëtare të BE-së, importuesit më të mëdhenj të verës ishin Gjermania (0,23 miliardë litra, ose 30% e importeve jashtë BE-së të vendeve anëtare të BE-së), Hollanda (0,11 miliardë litra, 15%), Danimarka (0,07 miliardë litra, 9%), Suedia (0,06 miliardë litra, 8%), Belgjika dhe Franca (të dy 0,05 miliardë litra, 7%) dhe Irlanda (gati 0,05 miliardë litra, 6%).

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0