Italia, eksportuesi kryesor i verërave në Bashkimin Europian

Në ditën kur adhuruesit e verës festojnë Ditën e Beaujolais Nouveau (19 Nëntor), të dhënat e EUROSTAT tregojnë se në 2019, prodhimi i shitur i verës  në BE ishte rreth 16 miliardë (mld) litra. Prodhuesit më të mëdhenj të verës ishin Italia, Spanja dhe Franca, të ndjekura nga Portugalia, Gjermania dhe Hungaria.

Eksportuesi kryesor: Italia

Në 2019, Shtetet Anëtare të BE eksportuan 7.1 miliard litra verë. Pothuajse gjysma e kësaj vere u eksportua në vendet jashtë BE (3.1 miliardë litra, ose 43% të eksporteve totale të verës), kryesisht në Mbretërinë e Bashkuar (0.69 miliardë litra, ose 22% të eksporteve jashtë BE-së) dhe në Shtetet e Bashkuara (0.65 miliardë litra, 21%), të ndjekura nga Rusia (0.28 miliardë litra litra, 9%) dhe Kina (0.25 miliardë litra litra, 8%).

Italia ishte eksportuesi më i mirë i verës, me eksporte jashtë BE prej 1,1 miliard litra në 2019, që përfaqëson 34% të eksporteve të verës të vendeve anëtare të BE-së. Ajo u pasua nga Franca (0.8 miliardë litra, 25%) dhe Spanja (0.7 miliardë litra, 22%).

Importuesi kryesor: Gjermania

Duke parë fluksin e importeve, Shtetet Anëtare të BE-së importuan gjithsej 4.8 miliardë litra verë në 2019. Vetëm 16% e kësaj erdhi nga vendet jo-BE, veçanërisht nga Kili (0.17 miliard litra, 23% e importeve jashtë BE-së) dhe Afrika e Jugut (0.16 miliardë litra, 21%).

Ndër vendet anëtare të BE-së, importuesit më të mëdhenj të verës ishin Gjermania (0,23 miliardë litra, ose 30% e importeve jashtë BE-së të vendeve anëtare të BE-së), Hollanda (0,11 miliardë litra, 15%), Danimarka (0,07 miliardë litra, 9%), Suedia (0,06 miliardë litra, 8%), Belgjika dhe Franca (të dy 0,05 miliardë litra, 7%) dhe Irlanda (gati 0,05 miliardë litra, 6%).

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale