iPhone mund te ishte quajtur “TriPod” ose “Mobi” - Business Magazine Albania

iPhone mund te ishte quajtur “TriPod” ose “Mobi”


“Sapo me erdhi nje mesazh ne TriPod!” Tingellon disi e cuditshme apo jo? Ndoshta disa vite me pare mund te ishte bere realitet.
Behet fjale per kohen kur Apple po mendonte t’i vendoste nje emer smartfonit te tij te pare, qe sot e njohim me emrin iPhone. Midis emrave te tjere, shprehet drejtori i reklamave Ken Segall, jane shqyrtuar gjithashtu edhe TriPod, Mobi dhe TelePod.
 
Nderkohe, sipas 9to5Mac raportohet edhe se nje alternative tjeter per emrin e iPhone ishte edhe iPad.
Segall shpregon se perse ishin marre ne shqyrtim keto emra. Tripod qendronte per funksionalitetin e trefishte te smartfonit (iPhone, iPod dhe akses ne internet). Mobi eshte thjesht nje version i shkurtuar i “mobile”.
 
iPad ishte nje tjeter alternative e mundshme (mos harroni se ne ate kohe nuk kishte tablet iPad) dhe TelePod thjesht sepse ngjante si nje kombinim interesant per fjalet “telephone” dhe “iPod”, i cili ishte nje nga produktet me te rendesishme te Apple ne ate periudhe.
Tani qe emri “iPhone” eshte ngulitur thelle ne mendjen tone, te gjithe emrat e mesiperm ngjajne disi te cuditshem dhe aspak te bukur. (PCWorld Albanian)

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0