iPhone 5 mori me teper vemendje ne Twitter se Galaxy S4 - Business Magazine Albania

iPhone 5 mori me teper vemendje ne Twitter se Galaxy S4


Pervec gara per ofrim te vecorive sa me te shumta, prodhuesit e iPhone 5 dhe Samsung Galaxy S4 mund te garojne edhe sa i perket fitimit te popullaritetit me te madh tek perdoruesit.
 
Ata zgjedhin forma te ndryshme per t’i paraqitur prodhimet e tyre, per te terhequr me teper vemendje, e keshtu te sigurojne me teper fitime.
Sido qe te jete sa i perket vecorive qe i ofrojne, qofshin ato softuerike, qofshin harduerike, iPhone 5 ishte teme pesefish me shume e cicerimave qe ishin postuar ne rrjetin shoqeror Twitter gjate muajit te pare qe kur ishte leshuar ne krahasim me produktin e Samsung Galaxy S4.
 
Ky perfundim ka ardhur nga nje analize e kryer nga analisti i Piper Jaffray, Gene Munster.
Munster beson qe analizat, e kryera nga Investing Analytics, tregojne qe iPhone vazhdon te jete smartfoni me i popullarizuar.
“iPhone vazhdon te mbaje me teper “joshje” masive me konsumatore,” tha Munster. “Sipas te dhenave nga Investing Analytics, ne diten dhe pas dites se leshimit te iPhone 5, rreth 2.4 milione cicerima ne total per telefonin ishin bere.”
 
“Ne krahasim, Galaxy S4 kishte 440,000 cicerima ne total ne te njejten periudhe (diten e leshimit dhe nje dite me pas),” vazhdoi ai.
“Ne besojme qe kjo demonstron qe derisa interesimi ne Galaxy S4 eshte ne rritje, Apple vazhdon te mbaje nje udheheqje te dukshme si smartfoni me “joshjen” me te gjere tek konsumatoret.” (PC World Albanian)

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0