Historia e miliarderit më të ri në Poloni, kryeministrit të vendit

Kryeministri i Polonisë një herë bëri shaka se ai ishte “një djalë i rrezikshëm”. Tani Rafal Brzoska është miliarderi më i ri i kombit, në historinë e fundit të suksesit nga bumi i ndezur me pandemi në tregtinë elektronike. 43-vjeçari është themeluesi i InPost SA, operatori i dollapit postar aksionet e të cilit u rritën deri në 32% në debutimin e tyre në Amsterdam në fillim të kësaj jave. Oferta fillestare publike vlerësoi kompaninë me bazë në Krakov në 8 miliardë euro (9,7 miliardë dollarë), duke hequr 12% të aksioneve në pronësi të fondacionit të Brzoska dhe duke e ngritur pasurinë e tij në 1,5 miliard dollarë, sipas Indeksit të Miliarderëve Bloomberg.

“Pesë vjet më parë ishte një kompani logjistike, sot kjo është një kompani e teknologjisë”, tha Brzoska, shefi ekzekutiv i firmës, të mërkurën në një intervistë me Bloomberg TV. “Ne po drejtojmë të ardhurat nga tregtia elektronike, ruajtjen, përmirësimin e aftësisë së tyre për të fituar tregje, kështu që kjo është një histori krejtësisht e ndryshme sot nga sa ishte në të kaluarën.”

Brzoska e filloi kur ishte ende student në Universitetin e Ekonomisë të Krakovës, duke krijuar një kompani të quajtur Integer.pl në 1999 për të shpërndarë broshura reklamuese me postë me shumicë për restorantet e picave dhe bizneset e tjera.

Ai më vonë mori monopolin e Postës Shtetërore të vendit duke ofruar shpërndarje më të lirë të faturave të telefonit dhe energjisë elektrike. Për të kapërcyer kërkesat minimale të peshës për shërbimet postare private, ai shtoi pllaka të vogla metalike në secilën pjesë të korrespondencës.

Brzoska u bë një avokat i hapur e sipërmarrjes private në Poloni dhe në 2013 fitoi një kontratë për të shpërndarë letra për gjykatat e kombit. Në të njëjtën kohë, për të konkurruar me ndërmarrjet e ndërlidhësve, ai filloi zhvillimin e një rrjeti dollapësh për parcela në vende publike që u bënë InPost. Klientët mund të marrin dhe lëshojnë pako prej tyre në vend që të presin për shpërndarjen në shtëpi, duke hyrë në dollapët me kodet e dërguara përmes mesazheve me tekst. Ai shumë shpejt u bë një nga milionerët më të rinj të Polonisë.”

BLOOMBERG

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale