Hilton: Drejt të ardhmes ‘Mobile’


NEW YORK: Hilton Worldwide ka shprehur besimin se numri i klientëve të cilët përdorin pajisjen e tyre mobile për rezervime do të ndihmojë markat që operojnë në sektorin e akomodimit për të perceptuar më mirë se çfarë do të ndodhë në të ardhmen.

Christine Hight, zyrtare e marrëdhënieve me klientin tek Hilton Worldwide, e diskutoi një subjekt të tillë në konferencën Bota Mobile – Mobile World.

Ajo deklaroi se një grup i tërë konsumtorësh mbështeten vetëm tek smartfonët e tyre për tu angazhuar në aktivitete të tilla si kërkim dhe rezervim dhomash, duke e gjetur hotelin e tyre që në fillim të udhëtimit, duke dhënë review-s për përvojat e tyre etj.

“Aktualisht ky numër është më pak se 10% i popullsisë, por ne besojmë vërtet se kjo është një shkëndijë që tregon si do të jetë e ardhmja,” – u shpreh ajo.

Sipas studimeve të Hilton Worldwide, këta ‘përqafues të shpejtë të ndryshimit’ (early adapters – Termi në anglisht), përmbajnë karakteristika dhe preferenca të përbashkëta.

“Ajo që del në pah nga studimi është se ata (early adapters) ishin kryesisht mosha të reja, por gjithashtu shfaqeshin të ishin më tepër udhëtarë me qëllime biznesi (Business Traveller – Termi në anglisht) të cilët kryenin veprimet në kohën kur ktheheshin në destinacion.” –  vërejti Hight.

“Çfarë tregon kjo? Njerëzit të cilët janë mësuar të përdorin pajisjet e tyre mobile për të realizuar punët e tyre, tentojnë ti përdorin ato edhe për aktivitete të tjera si udhëtimi.

“Pra duke qenë të kënaqur me atë që bëjnë si punë për të jetuar dhe me aktivitetet …ata janë gjithashtu më të interesuar të rezervojnë aktivitetet e tyre kur kanë arritur diku.”

Kjo tip audience duket se pëlqente edhe aksesin tek programet shpërblyese të besnikërisë – siç është HHonors ofruar nga Hilton – nëpërmjet të cilave përfitojnë benefite shtesë për kompanitë apo në hapësirat akomoduese.

Rezultatet e mësipërme tregojnë vlerën që markat mund të përftojnë duke pasur një njohuri më të thellë të teknologjisë mobile.

“Teknologjia e re dhe përdorimi i pajisjeve mobile kanë transformuar jetët tona, duke përfshirë edhe jetët e personave që blejnë si produkte të ndryshme ashtu edhe shërbimet e akomodimit,” – e mbylli fjalën e saj Hight.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale