Hilton: Drejt të ardhmes ‘Mobile’ » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 07/07/2015

Hilton: Drejt të ardhmes ‘Mobile’

Share
nga Businessmag Editor
Kor 07, 2015

NEW YORK: Hilton Worldwide ka shprehur besimin se numri i klientëve të cilët përdorin pajisjen e tyre mobile për rezervime do të ndihmojë markat që operojnë në sektorin e akomodimit për të perceptuar më mirë se çfarë do të ndodhë në të ardhmen.

Christine Hight, zyrtare e marrëdhënieve me klientin tek Hilton Worldwide, e diskutoi një subjekt të tillë në konferencën Bota Mobile – Mobile World.

Ajo deklaroi se një grup i tërë konsumtorësh mbështeten vetëm tek smartfonët e tyre për tu angazhuar në aktivitete të tilla si kërkim dhe rezervim dhomash, duke e gjetur hotelin e tyre që në fillim të udhëtimit, duke dhënë review-s për përvojat e tyre etj.

“Aktualisht ky numër është më pak se 10% i popullsisë, por ne besojmë vërtet se kjo është një shkëndijë që tregon si do të jetë e ardhmja,” – u shpreh ajo.

“Ajo që del në pah nga studimi është se ata (early adapters) ishin kryesisht mosha të reja, por gjithashtu shfaqeshin të ishin më tepër udhëtarë me qëllime biznesi," tha Hight.

Sipas studimeve të Hilton Worldwide, këta ‘përqafues të shpejtë të ndryshimit’ (early adapters – Termi në anglisht), përmbajnë karakteristika dhe preferenca të përbashkëta.

“Ajo që del në pah nga studimi është se ata (early adapters) ishin kryesisht mosha të reja, por gjithashtu shfaqeshin të ishin më tepër udhëtarë me qëllime biznesi (Business Traveller – Termi në anglisht) të cilët kryenin veprimet në kohën kur ktheheshin në destinacion.” –  vërejti Hight.

“Çfarë tregon kjo? Njerëzit të cilët janë mësuar të përdorin pajisjet e tyre mobile për të realizuar punët e tyre, tentojnë ti përdorin ato edhe për aktivitete të tjera si udhëtimi.

“Pra duke qenë të kënaqur me atë që bëjnë si punë për të jetuar dhe me aktivitetet …ata janë gjithashtu më të interesuar të rezervojnë aktivitetet e tyre kur kanë arritur diku.”

Kjo tip audience duket se pëlqente edhe aksesin tek programet shpërblyese të besnikërisë – siç është HHonors ofruar nga Hilton – nëpërmjet të cilave përfitojnë benefite shtesë për kompanitë apo në hapësirat akomoduese.

Rezultatet e mësipërme tregojnë vlerën që markat mund të përftojnë duke pasur një njohuri më të thellë të teknologjisë mobile.

“Teknologjia e re dhe përdorimi i pajisjeve mobile kanë transformuar jetët tona, duke përfshirë edhe jetët e personave që blejnë si produkte të ndryshme ashtu edhe shërbimet e akomodimit,” – e mbylli fjalën e saj Hight.



Evente

Një hap drejt Suksesit!

Dhjetor 14, 2019
09:00 - 17:00