Helmeta e zbuluar në Kroaci ngjall debate, arkeologët të pavendosur nëse është ilire apo greke

Një helmetë antike e gjetur në Kroaci në mes të dhjetorit 2020 ka ngjallur debat. Bëhet fjalë për një zbulim të bërë në Zakotarac, në Dalmacinë e jugut. Sipas arkeologëve, helmeta i përket një luftëtari që është varrosur aty rreth 2000 vite më parë. Ajo njihet si ‘Helmeta Ilire’ por pavarësisht këtij emërtimi atë e pretendon edhe Greqia, shkruan Daily Mail.

Historianët e vendit fqinj, thonë se ajo është përdorur fillimisht në Greqinë antike në shekullin e 5-të para erës sonë, ndërsa ilirët sipas tyre e kanë përdorur atë në shekullin e 4-ët para erës sonë. Bashkë me helmetën, brenda varrit të moçëm, arkeologët kroatë kanë zbuluar edhe disa zbukurime e objekte të tjera që sipas të gjitha gjasave luftëtarit të varrosur aty.

Ndërsa ‘Helmeta ilire’ është një nga shumë elementët identifikues të kulturës ilire në Ballkan, sipas arkeologëve kroatë, ajo e gjetur së fundmi, mund t’i ketë përkitur një luftëtari grek duke qenë se pranë janë gjetur edhe zbukurime, monedha e disa mbetje anijesh, shumica e të cilave përafrohen më shumë me ato që kanë lidhje me Greqinë antike.

Sipas tyre, mbetjet e gjetura në zonë mund të kenë ardhur aty nga piratët ose kanë qenë pjesë e luftëtarëve që kanë marrë pjesë në ndonjë nga betejat antike të zhvilluara aty.

DAILY MAIL

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale