Gruaja 80 vjeçare kalon Afrikën me një Toyota Corolla 20 vjeçare

Gruaja 80 vjeçare kalon Afrikën me një Toyota Corolla 20 vjeçare

~4 minuta lexim


Julia Albu nga Cape Town i Afrikës, ka mbaruar së fundmi një udhëtim 1 vjeçar. E veçanta? Ajo ka përshkuar rreth 13.000km me një Toyota Corolla 20 vjeçare për të takuar të bijën në Londër.

Albu zgjodhi një Corolla, e quajtur Tracy, sepse ajo ka provuar prej 20 vitesh dhe 200.000 miljesh (320.000km) se sa rezistente është. Por, disa modifikime të vogla iu bënë asaj përpara nisjes. Kështu, një zgarë është fiksuar në tavanin e makinës. Gjithashtu janë vendosur disa distancierë tek suspensionet dhe është riqepur tapiceria e makinës.

corolla

Julia e filloi udhëtimin e saj në 13 Qershor 2017, dhe e ka dokumentuar udhëtimin e saj në blogun e saj, teksa nisi udhëtimin nga një nga pikat më fundore të Afrikës. Ajo udhëtoi për ditë të tëra dhe ndonëse e vetme, ajo gjeti shoqërinë e vendasve përgjatë rrugës. Komplikacioni më i madh për të ishin vetëm dokumentat e ndryshme që i duhej të kishte me vete për të kaluar në shtete të ndryshme të afrikës.

Problemi i vetëm që makina e saj pati gjatë gjithë udhëtimin ishte vetëm shkëputja e disa dadiçekëve teksa kalonte nëpër terrene tepër të vështira.

corolla

Por çfarë mund t’a frymëzojë dikë të ndërmarrë një nisëm të tillë?

Pas udhëtimit, ajo u mor në intervistë nga Toyota UK.

“Isha duke dëgjuar radio, teksa flitej se sa një person publik kishte shpenzuar për makina për gratë e tij. Ndërkohë, sa vinte e acarohesha më shumë nga shpenzimet e tepërta të tij. Kështu, telefonova studion, dhe i thashë se jam 80 vjeç dhe se kam një Corolla të vitit 1997. Të dyja bashkë jemi plot 100 vjeç. Kështu që une do t’a ngas atë deri në Londër për të takuar time bijë.”

1 vit më pas, ajo arriti në Londër. Më në fund, ajo takoi të bijën dhe e dërgoi Tracy-n në një servis aty pranë. Ato shkuan gjithashtu në Francë së bashku dhe Albu së shpejti do të nisë udhëtimin pas për në Cape Town. Në fakt, sipas Google Maps, nuk të duhet më shumë se 15-20 ditë për t’a përshkruar distancën. Por, për zonjën, kjo kishte pak rëndësi.

Ajo planifikon të shkruajë një libër për të rikujtuar gjithçka kur të kthehet në shtëpi.

Më pas, destinacioni i saj i rradhës pritet të jetë bregu perëndimor.

Burimi: The Drive

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0