Gratë në biznes/ Episod frymëzues në Startop. Nga konkursi për vajzat deri tek start-upi për studentët - Business Magazine Albania

Gratë në biznes/ Episod frymëzues në Startop. Nga konkursi për vajzat deri tek start-upi për studentët

Episodi i nëntë i “Startop” ishte i dominuar nga gratë sipërmarrëse. Paneli i përbërë nga sipërmarrësit Shkëlzen Marku e Marjus Bushi, zv. dekani i Fakultetit të Ekonomisë, Martin Serreqi dhe Besard Kadia, zv. ministër i  Ekonomisë dhe Financave patën mundësinë të dëgjojnë disa ide mjaft emocionuese nga gra dhe vajza që guxojnë për të ndryshuar realitetin ku jetojnë nëpërmejt ideve të tyre.

Projekti i parë u prezantua nga Edisa Cirogu nga “Commercey”, që ka të bëjë me trajnimin, testimin dhe certifikimin e rekrutuesve në Tech Recruiters.

“Fokusi i këtij projekti është i fokusuar tek Recruiters. Porta e parë hyrëse në biznes është ai i rekrutuesit dhe sot në Shqipëri nuk ka një formim të dedikuar për këtë lloj profesionistësh. Këtë kemi dashur të sjellim me këtë projekt. Standardizimin e rolit të rekrutuesit, më specifikisht Tech. Sot sektori rekrutuesve nuk ka një certifikim. Nëse një biznes ka të përzgjedhur në stafin e vet rekrutuesve, nuk e kanë vërtetuar sesi ata mund të bëjnë punën e duhur. Sektori rekrutues në burimet njerëzore. Klasat e para të këtij projekti do të vijnë në janar”- shpjegoi menaxherja Cirogu.

Projekti i dytë u prezantua nga Albana Muçaj, ambasadore e “Women Startup Competition” i cili zhvillohet këtë vit për herë të parë në Shqipëri si dhe kryeredaktore e revistës “BusinesMagazine”. Albana gjithashtu është edhe themeluese qendrës së edukimit “Kallz”. Misioni i Albanës është mjaft i veçantë. Ajo dëshiron që për gratë dhe vajzat në Shqipëri mundësitë të jenë më të shumta dhe në këtë mënyrë projekti i saj synon ekspozimin e tyre në syrin e investitorëve potencialë.

Lexo edhe: Njihuni me mentorët e Women Startup Competition

“Është program i dedikuar vajzave dhe Grave. Këtë vit kemi arritur ta sjellim në Shqipëri. Parashikon përfshirjen e vajzave dhe grave ide inovative në startup. Pas kësaj ka një konkurs, ku përzgjidhen 3 fitues. Vendi i marrë merr pjesë në konkursin final europian. Është një program që është zhvilluar në disa vende të botës, edhe Shqipëria bën pjesë tashmë. Pra, gratë të motivohen në fushën e sipërmarrjes”- shpjegoi ambasadorja e “Women Start up Competition”  në Startop.

Praktika.al ishte projekti i tretë i prezantuar sot në Start-up, një urë lidhëse mes tregut të punës dhe ata që kanë nevojë të praktikohen dhe të jenë gati për të punuar.

Projekti u shërben kompanive në kërkim të punonjësve edhe profesionistëve të rinj, në kërkim të një karriere shpërblyese. Projekti u vlen kompanive që duan të ecin përpara drejt inovacionit.

Lexo edhe: AlbaniaTech në “Startop”. Panelistët njihen me platformat që ndihmojnë start-upet

“Ne u shërbejmë dy konsumatorëve, studentëve apo të rinjtë profesionistë dhe bizneset. Bizneset promovojnë kulturën tyre të punës para profesionistëve të rinj dhe ata mund të aplikojnë. Kjo rrit vlerën e shërbimeve të punësimit. Praktika.al është prej një viti online, janë mbi 2 mijë student dhe 274 kompani. Me daljen edhe të aplikacionit, kemi arritur të krijojmë një ‘match’ të mirë bizneseve dhe profesionistëve të rinj. Është situatë win-win”- tha Albina Bardhi.

Projekti fundit i prezantuar sot në Startop, ishte “Task me” që konsiston në lidhjen e studentëve me tregun e punës. Ideja e krijuar nga dy vajza të guximshme, Prishila Gjoka dhe Anisa Saraçi kërkon të zgjidhë një problem me të cilin përballemi shpesh në tregun e punës në Shqipëri, ndërsa ndihmon në mënyrë të drejtpërdrejtë studentët, që nuk duan të lënë studimet e tyre, por të kenë edhe një punë me kohë të pjesshme

“Task me u zhvillua si ide nga vështirësitë që ne si student kemi hasur për të gjetur një punë, sidomos part-time. Vendosëm të zhvillojmë një ankete me 600 studentë, ku pjesa më e madhe nuk punonin për shkak të mos-fleksibilitetit me oraret. Kemi pasur interesin e 600 studentëve për pjesëmarrje në këtë projekt. Komisioni do të mbahet vetëm nga bizneset, jo nga studentët”- treguan Prishila Gjoka dhe Anisa Saraçi.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0