Gjermania hap autostradën e parë elektrike - Business Magazine Albania

Gjermania hap autostradën e parë elektrike


 

Të martën, qeveria gjermane prezantoi teknologjinë e re në një distancë të Autobanit prej 10 kilometrash afër qytetit të Frankfurtit. Kjo teknologji përdor kabllot 670-volt me rrymë të vazhdueshme që lejojnë kamionët elektrikë të tërheqin energji dhe të mbushin bateritë e tyre në lëvizje.

Programi, i quajtur Elisa (trafiku inovativ i elektrizuar në autoban), është një projekt i sponsorizuar nga Ministria për Mjedisin që përfshin gjigantin elektronik Siemens dhe autoritetet nga shteti i Hesse, ku edhe po zhvillohet projekti.

Kamionët – të cilët kanë shufra përçues të quajtur pantografë, të shtuar në majë të kabinës – duhet të rrugëtojnë për më pak se 90 kilometra në orë për të bërë një lidhje të suksesshme. Kur janë të lidhur, ata drejtohen vetëm me energji elektrike. Kur kthehen në autostradën normale, ata kthehen në motorët e tyre hibrid.

Siemens tha se teknologjia mund t’i kursejë një kamioni 40 tonësh 20,000 euro (22,000 dollarë) në shpenzimet e karburantit për më shumë se 100,000 kilometra. Ai gjithashtu tha se nëse një shofer lëviz në ulësen e majtë apo të djathtë ndërsa është i lidhur me kabllot, nuk do të shkëputet. Shtrirja 6 milje e Autobanit A5 do të testohet deri në vitin 2022, ku pastaj do të merret vendimi për ta zgjeruar apo jo projektin, i cili deri tani i ka kushtuar qeverisë gjithsej 14 milionë euro. Gjermania gjithashtu shpenzoi 70 milionë euro (77 milionë dollarë) për të ndërtuar një kamion të veçantë hibrid me kompanitë Scania dhe Volkswagen.

Kjo video nga Siemens tregon se si projekti synon të lidhë portet me qytete duke përdorur kamionët dhe autostradën.

Ministria e Transportit të Gjermanisë kohët e fundit botoi një studim ku 80% e trafikut të kamionëve të Gjermanisë së shpejti mund të elektrizohet, sipas Deutsche Welle.

Dy korsi eHighway tashmë janë duke u ndërtuar. Njëri në rajonin verior të Schleswig-Holsteinit, tjetri në Baden-Vyrtemberg, në Gjermaninë jugperëndimore.

Gjermania tha se donte të zvogëlonte emetimet e gazrave serë deri në 2020, me 55% deri në vitin 2030, dhe deri në 95% deri në vitin 2050, krahasuar me nivelet e vitit 1990.

Siemens gjithashtu ka gjykuar eHighway në Carson, California, në nëntor 2017.

/BusinessInsider.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0