GenZ nuk i beson Mark Zuckerberg dhe Jeff Bezos – Oprah dhe Bill Gates fituan më shumë besim - Business Magazine Albania

GenZ nuk i beson Mark Zuckerberg dhe Jeff Bezos – Oprah dhe Bill Gates fituan më shumë besim

GenZ nuk i beson Mark Zuckerberg dhe Jeff Bezos – Oprah dhe Bill Gates fituan më shumë besim

Gen Z nuk është shumë prezent në Facebook dhe ata ndjejnë të njëjtën gjë për njeriun që e themeloi atë. Në një sondazh në korrik të Business Insider të bërë në bashkëpunim me YouGov, CEO i Meta Mark Zuckerberg u rendit më i ulëti në besueshmëri në mesin e demografisë kur krahasohet me një listë të ikonave të biznesit të tjerë.

Vetëm 23% e të anketuarve të Gen Z e gjetën atë të besueshëm, krahasuar me 60% që e gjetën atë disi ose shumë të pabesueshëm. Duke bërë vetëm pak më mirë: themeluesi i Amazon, Jeff Bezos, i cili 53% e të anketuarve të Gen Z thanë se nuk ishte i besueshëm, kundrejt 22% që thanë se ishte i besueshëm.

Renditja e ulët e Zuckerberg pason largimin e tij nga personaliteti i tij i hershëm i pamëshirshëm i themeluesit të teknologjisë në Facebook, me atë që tani projekton imazhin e një babai të dashuruar me një qasje më të matur ndaj sigurisë pas skandalit të Cambridge Analytica. Ndërkohë, drejtuesi i biznesit që fitoi përqindjen më të madhe të Gjeneralit Z: manjati i medias dhe argëtimit Oprah Winfrey, e cila u rendit e besueshme nga 46% e të anketuarve të Gen Z. Bashkëthemeluesi i Microsoft, Bill Gates, mori 41%, përqindja e dytë më e lartë për besueshmërinë.

Lexo edhe:Teknologjia fusha e GenZ? Gaboheni!

GenZ përkufizohet si ata të lindur midis 1997 dhe 2012; BI anketoi vetëm ata mbi moshën 18 vjeç. Sondazhi i BI dhe YouGov përfshiu më shumë se 1800 amerikanë që përfshinin pesë breza. Më shumë se 600 të anketuar ishin anëtarë të Gjeneralit Z.

Një ikonë që u tregua polarizuese: Warren Buffett, me vetëm 27% që e quajnë atë të besueshëm – dhe po aq e konsiderojnë atë të pabesueshëm. (Edhe pse 45% thanë se nuk ishin të sigurt në asnjë mënyrë në Oracle of Omaha.)

Dhe Gen Z rezervoi opinionet e tyre më të forta për ikonat e biznesit për CEO të Tesla dhe SpaceX, Elon Musk, me vetëm 16% të të anketuarve të pasigurt se çfarë mendojnë për të. Gjysma e të anketuarve thanë se Musk ishte disi ose shumë i pabesueshëm; 34% thanë se ai ishte i besueshëm.

Musk ka krijuar polemika këtë vit për një sërë ndryshimesh që ka bërë që kur bleu Twitter, të cilin e ka riemëruar që atëherë X. Ai pushoi nga puna më shumë se 80% të fuqisë punëtore të kompanisë që kur mori përgjegjësinë dhe së fundi u vu në telashe për mbështetjen e komenteve antisemitike në X dhe duke u thënë reklamuesve që më pas e tërhoqën biznesin e tyre që të “goditni veten”.

Liderët e biznesit ndoshta më pak të njohur – si CEO i Disney, Bob Iger, themeluesi i Virgin Group, Richard Branson dhe CEO i Apple, Tim Cook – kishin përqindjen më të madhe të të rinjve që thonë se nuk ishin të sigurt për besueshmërinë e tyre.

BI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0