Galaxy Note 9 nuk do të ketë “finger print”

Galaxy Note 9 nuk do të ketë “finger print”


Galaxy Note 9 mund të mos ketë lexues të gjurmëve të gishtave nën ekran, të pkatën sipas analistit të KGI, Ming-Chi Kuo.

Në fakt për pak kohë u përfol se kjo veçori do të ishte në telefonat e ardhshëm të Galaxy. Në dhjetor të 2016-tës pati spekulime që Galaxy S8 do e kishte, dhe në fakt e ka. Dyshimet vazhduan dhe për Note 8, por telefoni përfundoi duke patur një skaner pas. Tashmë që Galaxy S9 do të ketë të njëjtin dizajn, presim nga Samsung të adoptojë teknologjinë e re.

Analiza e KGI thotë se Samsung mund ta anashkalojë këtë veçori për Note 9, pasi zgjidhja aktuale e sensorëve ultratinguj dhe optik nuk i përgjigjet “kërkesave teknike të Samsung”.

Samsung mund ta përfshijë atë në një tjetër telefon në të ardhmen, ndoshta Galaxy S i ardhshëm, thotë Kuo.

Nëse parashikimi i tij për Galaxy Note 9 është i vërtetë, kjo do të thotë se Samsung do të gjejë një tjetër mënyrë për të diferencuar Note 9 nga Galaxy S9.

/Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0