Fundi për orat zviceriane? - Business Magazine Albania

Fundi për orat zviceriane?


Ndërkohë që industria zviceriane e orave po përgatitet të hyjë në vitin e katërt pa rritje, prodhuesit e mëdhenj, si Richmont, që prodhon Cartier, janë duke reduktuar prodhimin.

Prodhuesit e vegjël ndërkohë janë në kërkim të blerësve, në të kundërt rrezikojnë falimentin. Vendi më i madh në Botë prodhues i orave, projektohet se do të regjistrojë një rritje prej 2% të eksporteve vitin e ardhshëm. Kjo normë është e njëjtë me atë të viteve 2013-2014, dhe shumë larg normës mesatare të rritjes prej 20% në vit gjatë viteve paraardhëse.

Ngadalësimi drastik ka detyruar prodhuesit e vegjël të orave që të shkurtojnë forcën puntore. Disa prej prodhuesve të mëdhenj, si Swatch, nuk kanë qenë të përgatitur për këtë kolaps, dhe për të përballuar situatën janë në kërkim të modeleve të reja të fitimit në këtë biznes. Tag hauer dhe Swatch tashmë po investojnë në orat inteligjente. Ekspertët shprehen se situata është mjaft e vështirë, dhe do të mbijetojnë vetëm prodhuesit e mëdhenj.

Tregu zviceran i orave të luksit është dyfishuar që prej fillimit të këtij shekulli, kryesisht falë kërkesës nga tregu kinez. Ky i fundit përbën 50% të blerësve të orave zvicerane. Me ngadalësimin e Kinës, prodhuesit e vendit të vogël europian, kanë parë shitjet dhe fitimet e tyre të fundosen. Eksportet drejt Kinës kanë rënë me 3.2% gjatë këtij viti.

/Scan/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0