Fundi i baristave? Rritet numri i EBar me makina vetë-shërbimi

Fundi i baristave? Rritet numri i EBar me makina vetë-shërbimi

EBar, një makinë vetë-shërbimi e cila mbush gotat me një shtypje të një butoni, po bëhet gjithnjë e më e popullarizuar në ngjarjet sportive dhe kulturore në Mbretërinë e Bashkuar. Krijuar nga Sam Pettipher EBar ka për qëllim të bëjë më të lehtë për njerëzit që të marrin pije në ngjarje me shumë pjesëmarrës, pa pasur nevojë të presin për një kohë të gjatë.

Në ngjarje si The Ashes në Old Trafford dhe Manchester International Festival, EBars kanë qenë të shumta, duke ofruar një sër makinash për pije për të pranishmit. Makinat janë gjithashtu shpërndarë në Stadiumin Murrayfield në Skoci dhe Twickenham në Londër, ndër vendet e tjera. Edhe ata që ishin skeptikë në fillim në lidhje me dehumanizimin e industrive tradicionale nga teknologjia, kanë pranuar praktikën e porositjes së një pinte Amstel për 4 paund me një shtypje të një butoni.

Lexo:Evropianët tregojnë për netë pa gjumë gjatë motit ekstrem

EBar aktualisht ka rreth 40 kioska të automatizuara në Mbretërinë e Bashkuar, dhe bashkë-themeluesi i saj, Nick Beeson, ka plane për të zgjeruar praninë e saj në Shtetet e Bashkuara dhe vende të tjera të Evropës. Beeson sqaron se qëllimi i EBar nuk është të heqë puna baristat, por të sigurojë që pjesëmarrësit në ngjarje të kenë lehtësi në qasje të pijes pa u përballur me mungesë të personelit.

Industria e mikpritjes në Mbretërinë e Bashkuar është përballur me një mungesë themelore të personelit të aftë, e përkeqësuar nga një kombinim i Brexit dhe ndikimit të Covid. Shumë vende po luftojnë për të plotësuar kërkesën për shërbimet e tyre për shkak të mungesës së personelit. Sistemi i automatizuar i EBar, i aftë të derdhë ndërmjet 120 dhe 150 gota në orë, ofron një zgjidhje praktike për këtë çështje.

Kompani të tjera, si Drink Command në Mbretërinë e Bashkuar dhe Pour My Beer në Shtetet e Bashkuara, po eksperimentojnë gjithashtu me barët e vetë-shërbimit. Megjithatë, këto opsione kërkojnë që klientët të derdhin vetë gotat e tyre, duke e bërë operacionin me një shtypje të një butoni të EBar një zgjedhje më të përshtatshme dhe më të lehtë për shumë pjesëmarrës në ngjarje.

Edhe pse opsionet e vetë-shërbimit po rriten në popullaritet, disa, si Tim Sheahan, redaktori i Brewers Journal, shprehin rezerva rreth automatizimit të tepërt. Ai beson se, ndërsa EBar është e përshtatshme për ngjarjet e mëdha, ajo nuk ka shumë shanse të zëvendësojë përvojën tradicionale të lokaleve. Njerëzit shkojnë në stadiume dhe ngjarje për arsye të ndryshme, dhe megjithëse e vlerësojnë praktikën e vetë-shërbimit së pijes, ajo nuk konkuron me ambientin dhe aspektet sociale të një lokali ose restoranti.

 

THE GUARDIAN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0