Fotokamera ‘Iris’ qe kontrollohet me sy - Business Magazine Albania

Fotokamera ‘Iris’ qe kontrollohet me sy


Iris eshte nje koncept fotokamere dixhitale me te vertete shume interesante sepse ofron si nje sy te vertete te dyte per kapjen e botes sa me shpejt dhe me natyrale.

Qellimi i saj eshte qe te garantoje nje kontroll okular te vertete meqenese levizja e syrit korrenspondon veprim nga ana e fotokameres. Nje shembull i shpejte : nese levizni dy here syte syri fotokamere aktivizohet dhe ruhet foto, nese shtrengoni syte atehere zmadhohet figura.

Me shume : fale funksionalitetit te njohjes okulare mund te kuptoje nese eshte pronari qe po e perdor pajisjen. Ashtu si thame Iris eshte nje koncept ne kuptimin se nuk eshte nje produkt i prekshem dhe real por vetem nje ide e bere e vertete nga rikonstruksione dixhitale. Projekti eshte konkret, por teknologjite qe perfshijne rastin mbase nuk jane akoma gati per nje publik konsumatoresh ose per nje segment te tregut.

Jo se nuk ekzistojne, por per momentin duhet pak kujdes para se t’i imagjinojme nen rafte te dyqaneve. Pajisja vete eshte e madhe sa nje lente rreth 50 mm, kapet me njeren dore dhe vendoset ne sy.

Ne anen e pasme eshte nje display natyrisht transparente qe inkuadron dhe ne te njejten kohe shfaq parametrat aktuale. Sistemi i ndjekjes me sy eshte i fshehur ne kete zone dhe ben nje ‘harte’ te syve qe po i perdorin per te kapur cdo moment dhe ta perktheje ne informacion.

Krijuesi i konceptit, Mimi Zou, ka imagjinuar nje prezence te nje moduli Wi-Fi per te lejuar me pas transferten e te dhenave pa tel dhe ne menyre me komode dhe natyrale se sa shperndarja e fotove ne rrjetet sociale. Por e vecanta se fotokamera Iris mund te njohe te zotin dhe potencialisht te funksionoje vetem ne pranine e tij.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0