Flasim për të ardhmen – Së bashku në AllWeb Tirana, 6 nëntor! - Business Magazine Albania

Flasim për të ardhmen – Së bashku në AllWeb Tirana, 6 nëntor!

Flasim për të ardhmen – Së bashku në AllWeb Tirana, 6 nëntor!
~3 minuta lexim

Bota digjitale nuk ndalet, dhe as AllWeb!

Më 6 nëntor, konferenca më e madhe e marketingut dhe inovacionit digjital në rajon rikthehet në Tiranë për të tetin vit rradhazi, duke bashkuar profesionistë, krijues, strategë dhe inovatorë për të diskutuar çfarë po vjen më pas në botën e biznesit, medias dhe teknologjisë.

AllWeb 2025 nuk është thjesht një konferencë. Është një përvojë e plotë. Këtë vit, konferenca të sfidon të angazhohesh plotësisht me atë që ka më shumë rëndësi:
All Attention | All Content | All Creative | All Business | All AI!

“Çdo vit shtrojmë pyetjen: çfarë po formëson peizazhin digjital? Këtë vit, përgjigjja është e qartë: AI, përmbajtja, kreativiteti dhe strategjia. Prandaj kemi ndërtuar AllWeb 2025 mbi njerëzit dhe idetë që po udhëheqin këtë ndryshim,” – thotë Gerti Boshnjaku, bashkë-organizator i konferencës.

Lexo edhe:Konferenca Allweb, mbi 300 pjesëmarrës nga marketingu, shitja dhe sipërmarrja

Nga AI gjeneruese dhe krijimi i përmbajtjes, te transformimi digjital, media & PR, SEO & analitika, e deri te strategjia e biznesit, temat e këtij viti eksplorojnë mjetet dhe prirjet që po ndryshojnë mënyrën si krijojmë, marketojmë dhe rritemi. Pjesëmarrësit do të kenë mundësi të dëgjojnë zëra nga mbarë bota,  nga SHBA-ja, Europa Perëndimore dhe Lindore , të cilët do të ndajnë njohuri të thella për tregjet globale dhe ato rajonale.

“Nuk bëhet fjalë për të parë të ardhmen nga larg, por për ta ndërtuar atë, në mënyrë kreative, vizuale dhe inteligjente. AI gjeneruese është vetëm fillimi,” – thotë Darko Buldioski, bashkëthemelues i AllWeb dhe drejtor programi i konferencës.

AllWeb në shifra:

  • 235+ folës dhe panelistë kanë marrë pjesë në skenën e AllWeb
  • 3500+ pjesëmarrës ndër vite
  • 120+ brande partnere kanë mbështetur misionin
  • 2000+ artikuj mediatikë kanë dokumentuar përvojën AllWeb
  • Folësit e parë të konfirmuar dhe të gjitha detajet e tjera janë në dispozicion në faqen zyrtare të konferencës.

Një rikujtesë e shkurtër mbi AllWeb 2024:

Ruani datën në kalendar: 6 nëntor. Tiranë. AllWeb.
Sepse ta humbasësh? Nuk është opsion.

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Biznesi është një reflektim i karakterit të atij që e drejton atë.”
— Howard Schultz
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0