Fjalëkalimet e humbura bllokojnë milionerë nga pasuritë e tyre në Bitcoin

Një programues kompjuterësh ka mbetur jashtë portofolit të tij dixhital me gati 220 milionë dollarë në Bitcoin dhe tani i kanë mbetur vetëm dy mundësi për të provuar fjalëkalimin, në të kundërt paratë do t’i bllokohen përjetësisht.

Gjermani Stefan Thomas, që tani jeton në San Francisco, i tha New York Times se në 2011, një fanatik i kriptomonedhës i pati dhuruar 7.002 Bitcoin, pasi ai kishte krijuar një video që shpjegonte se çfarë është saktësisht monedha virtuale, asokohe në fillesat e saj.

Por Stefan e humbi password-in, që njihet si çelësi dixhital të portofolit online dhe ndonëse ka provuar të gjithë kombinimet e veta të zakonshme, nuk ka mundur të hyjë dot më. Gjatë kësaj, çmimi i kriptomonedhës ka mbërritur majat. Shtrihem në shtrat dhe mendoj, por sa herë ulem në kompjuter me një strategji të re në mendje dhe ajo nuk funksionon, atëherë më pushton përsëri dëshpërimi”, shprehet Thomas.

Stefan Thomas
Stefan Thomas

Dhe nuk është i vetmi që i ndodh kjo. Sipas New York times, ka edhe të tjerë në situatën e tij që nuk mbajnë mend fjalëkalimet. Gazeta thotë se 18.5 milionë Bitcoin, që vlejnë aktualisht më shumë se 140 miliardë dollarë, gjenden aktualisht në portofolë të humbur apo të bllokuar virtualë.

NYTIMES

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale