Fitoni  1 milion euro në konkursin online CEE Scaleup Challenge

Fitoni 1 milion euro në konkursin online CEE Scaleup Challenge


Kompanitë inovative, me zhvillim të shpejtë nga Evropa Qendrore dhe Lindore kanë mundësinë të fitojnë 1 milion euro në CEE Scaleup Challenge, konkursi më i madh ONLINE në rajon, i mundësuar nga platforma Vestbee.

Falë formulës online, themeluesit mund të paraqesin bizneset tek investitorët dhe korporatat, duke qëndruar në shtëpi. Vestbee, platforma kryesore rajonale e matching, që lidh fondet globale të VC, korporatat, përshpejtuesit dhe engjëjt e biznesit me startup-et  dhe scaleup-et nga Evropa Qendrore dhe Lindore, lançoi edicionin e ardhshëm të konkursit më të madh rajonal online – CEE Scaleup Challenge. (www.vestbee.com/cee-scaleup-challenge).

Sipërmarrjet e vogla dhe të mesme me rritje të shpejtë nga Evropa Qendrore dhe Lindore dhe DACH (Gjermani, Austri dhe Zvicër), që bëjnë pjesë në para-serinë A, serinë A dhe më gjerë do të kenë mundësinë të fitojnë 1 milion euro investime nga Next Road Ventures dhe të prezantojnë biznesin e tyre para shumë fondeve të njohura të VC dhe korporatave si InnoEnergy, Accel, Balderton Capital, Credo Ventures, Alfabeat, Iron Wolf Capital, bValue, Simpact, PROfounders Capital, Engie, PGE Ventures, Talanx, Amazon apo EIT Digital.

Një nga çmimet speciale, mbështetur nga InnoEnergy, Partner Strategjik i konkursit, është ftesa në Rrugën e Shpejtë të Investimeve të InnoEnergy (Fast Track to Investment) – program i dedikuar për kompanitë e energjisë, cleantech-ut dhe kompanive që punojnë remote.

Scaleup-et e zgjedhura do të marrin mbështetje të drejtpërdrejtë nga rrjeti i gjerë i ekspertëve dhe partnerëve të energjisë, InnoEnergy, në fushat e zhvillimit të teknologjisë dhe industrializimit, ndërkombëtarizimit dhe zgjerimit të tregut, komercializimin dhe zhvillimin e biznesit, stërvitjen, mentorimin dhe më tej mbështetjen për mbledhjen e fondeve. Aplikantët e përzgjedhur do të marrin p.sh. mbulim mediatik nga MamStartup, biletat për evente, përfshirë InfoShare dhe Webit, si dhe shumë çmime speciale dhe zbritje në mjete dhe shërbime të ndryshme biznesi të ofruara nga Amazon Web Services, HubSpot, DigitalOcean, Brand 24, Revolut Business dhe nga kompania ligjore Zieba & Partners.

Kush mund të aplikojë për CEE Scaleup Challenge?

Kompanitë në rritje nga Evropa Qendrore dhe Lindore dhe DACH që përfshihen në para-seritë A, serinë A dhe më gjerë. Veprimtaritë e tyre duhet të përshtaten në kategori të gjera në biznes dheICT, SaaS, AI, Analytics, Big Data, Fintech & Insurtech, Smart Cities & Home, Industry 4.0 & Proptech, Planet & Sustainability, Healthcare & Wellbeing.

Afati i aplikimit është data 29 mars.

Informacione të mëtejshme rreth programit dhe mundësive të pjesëmarrjes mund t’i gjeni në Website, Facebook, Twitter dhe LinkedIn.

Gjithashtu, mund të kontaktoni me specialisten e Zhvillimit të Biznesit dhe Marketingut në Vestbee, Hana Siuta përmes emailit hanna.siuta@vestbee.com

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0