Fëmijët janë të mbushur me Sephora. Ja alarmi më i fundit! - Business Magazine Albania

Fëmijët janë të mbushur me Sephora. Ja alarmi më i fundit!

Fëmijët janë të mbushur me Sephora dhe nuk kanë qenë kurrë më të fiksuar pas kujdesit të lëkurës  dhe mund të jetë një problem.Dermatologët thonë se po shohin gjithnjë e më shumë fëmijë si pacientë me rutina të kujdesit të lëkurës me disa hapa, më shpesh të mbushur me produkte që ose nuk u duhen ose që po e dëmtojnë lëkurën e tyre.

Dermatologia Dr. Brooke Jeffy kujton një paciente, rreth moshës 11 vjeç, e cila zhvilloi një skuqje të rëndë rreth syve nga retinoli, një përbërës i njohur për anti-plakjen, të cilin ajo thotë se fëmija këmbënguli ta përdorte.

“Kjo skuqje kishte vazhduar për kaq shumë kohë dhe ishte aq intensive, ndoshta do të duhet të paktën një muaj, nëse jo më shumë, për t’u zgjidhur plotësisht,” thotë Jeffy. “Të gjitha për përpjekjen për të përdorur një produkt kundër plakjes që ajo nuk ka nevojë.”

Tani, Jeffy dhe dermatologë të tjerë po japin alarmin kundër një industrie dhe kulture bukurie që po shtyn produktet e panevojshme dhe frikën e plakjes tek fëmijët shumë të vegjël për të vozitur.

“Ata nuk e kuptojnë funksionin e lëkurës dhe se nuk është vetëm ky mur ku mund të hedhësh gjithçka,” thotë Jeffy.

Pse fëmijët nuk duhet të përdorin produkte për kujdesin e lëkurës të krijuara për të rritur?

Jeffy thotë se ka parë fëmijë që përdorin deri në tetë produkte çdo mëngjes. Në TikTok, ku ajo bën video në lidhje me rreziqet e kujdesit të lëkurës për të rriturit për fëmijët, ajo ka parë disa rutina të gjata deri në 12 hapa.

Përbërësit që janë fajtorët kryesorë për dëmtimin e lëkurës së fëmijëve, thotë ajo, janë retinoli, acidet eksfoliuese dhe aroma, të cilat mund të shkaktojnë acarim dhe zhvillimin e alergjive nga kontakti.

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0