Fëmijët amerikanë duan të bëhen influencerë, kurse fëmijët kinezë duan të shkojnë në Hënë - Business Magazine Albania

Fëmijët amerikanë duan të bëhen influencerë, kurse fëmijët kinezë duan të shkojnë në Hënë


Neil Armstrong u bë model në sytë e fëmijëve 50 vjet më parë kur u bë njeriu i parë që shkeli në Hënë më 20 korrik 1969.

Megjithatë, në një studim të kohëve të fundit, fëmijët kishin më shumë gjasa të synonin të bëheshin ylli i ardhshëm i YouTube, në vend të njeriut të ardhshëm që do të shkojë në hënë. Sondazhi, i kryer nga Harris Poll në emër të Lego, zbuloi se fëmijët në SHBA dhe Britani të Madhe preferojnë më shumë të bëhen YouTuberë ose vloggerë se astronautë.

Sondazhi kërkoi nga 3,000 fëmijë të moshave 8 deri në 12 vjeç që të zgjidhin njërin prej pesë profesioneve që ata preferojnë për të ardhmen: astronaut, muzikant, atlet profesionist, mësues, ose vlogger / YouTuber. Megjithëse mes fëmijëve në SHBA dhe Britani të Madhe shumica dëshironin të bëheshin vlogger/YouTuber, 56% e fëmijëve në Kinë thanë se donin të bëheshin astronautë.

Rezultatet e sondazhit nuk mund të zbatohen domosdoshmërisht për të gjithë fëmijët, por, ato reflektojnë një trend në rritje te Gjeneratës Z. Siç shihet në një konferencë tre-ditore për video online nga VidCon, rreth 75,000 adoleshentë bashkë me prindërit e tyre dolën për t’i takuar vloggerët e tyre të preferuar.

“Sa herë që shkoj në shkollë, pothuajse 90% e fëmijëve i dëgjoj duke thënë,” Unë dua të bëhem një YouTuber “, tha DeStorm Power (YouTuber) për Business Insider. “Ata duan të bëhen yje të rrjeteve sociale”.

BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0