Megjithatë, në një studim të kohëve të fundit, fëmijët kishin më shumë gjasa të synonin të bëheshin ylli i ardhshëm i YouTube, në vend të njeriut të ardhshëm që do të shkojë në hënë. Sondazhi, i kryer nga Harris Poll në emër të Lego, zbuloi se fëmijët në SHBA dhe Britani të Madhe preferojnë më shumë të bëhen YouTuberë ose vloggerë se astronautë.
Sondazhi kërkoi nga 3,000 fëmijë të moshave 8 deri në 12 vjeç që të zgjidhin njërin prej pesë profesioneve që ata preferojnë për të ardhmen: astronaut, muzikant, atlet profesionist, mësues, ose vlogger / YouTuber. Megjithëse mes fëmijëve në SHBA dhe Britani të Madhe shumica dëshironin të bëheshin vlogger/YouTuber, 56% e fëmijëve në Kinë thanë se donin të bëheshin astronautë.
Rezultatet e sondazhit nuk mund të zbatohen domosdoshmërisht për të gjithë fëmijët, por, ato reflektojnë një trend në rritje te Gjeneratës Z. Siç shihet në një konferencë tre-ditore për video online nga VidCon, rreth 75,000 adoleshentë bashkë me prindërit e tyre dolën për t’i takuar vloggerët e tyre të preferuar.
“Sa herë që shkoj në shkollë, pothuajse 90% e fëmijëve i dëgjoj duke thënë,” Unë dua të bëhem një YouTuber “, tha DeStorm Power (YouTuber) për Business Insider. “Ata duan të bëhen yje të rrjeteve sociale”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.