Facebook krijon Neighborhoods, një hapësirë për të mësuar rreth fqinjëve - Business Magazine Albania

Facebook krijon Neighborhoods, një hapësirë për të mësuar rreth fqinjëve

Prej datës 5 maj, Facebook ka nisur testimin e “Neighborhoods”, një hapësirë e veçantë brenda aplikacionit të rrjetit social më të madh në botë, që synon të forcojë komunitet lokale. Qëllimi është që të lidhë banorët e një pallati, lagjeje, rruge, apo qyteti përmes kësaj hapësire duke përdorur teknologjinë e lokalizimit GPS.

“Njerëzit kanë përdorur Facebook për t’u lidhur e komunikuar me fqinjët e tyre, duke e shfrytëzuar për të mbështetur biznesin, kërkuar këshilla dhe mendime, ofruar mbështetje, apo thjesht për të takuar fqinj që ndajnë të njëjtat interesa”, thuhet në deklaratën e kompanisë së Mark Zuckerberg.

Aktualisht “Neighborhoods” është ende në fazë testimi. Për t’u bërë pjesë, përveç llogarisë në Facebook është si kriter edhe mosha mbi 18 vjeç. Përdoruesve do t’u ofrohet mundësia që përmes lokalizimit gjeografik të shohin dhe njohin fqinjët e tyre, gjithmonë nëse edhe këta të fundit janë pjesë e këtij aplikacioni.

Sa i takon sigurisë dhe privatësisë, Facebook thotë se “Neighborhoods” do të ketë moderatorët dhe rregullat e veta që do të mbikëqyrin zbatimin e tyre. Moderatorët do të kenë akses që të fshijnë një postim që mund të bjerë ndesh me këto rregulla, apo mbyllin llogari që raportohen si “shqetësuese” nga një grup njerëzish.

Aplikacioni vjen edhe me mundësinë për të bllokuar dikë te Neighborhoods, por pa e bllokuar në Facebook. Bërja pjesë e kësaj hapësire është në dorën e përdoruesve, që mund të zgjedhin të krijojnë ose jo një profil dhe në rast se po mund të vendosin që të jenë të dukshëm vetëm për fqinjët e tyre, apo edhe për përdoruesit e tjerë në një rreze më të gjerë gjeografike, në bazë të parametrave që përzgjedhin vetë ata.

TECHCRUNCH

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0