Fabricius, aplikacioni i Google që deshifron hieroglifet egjiptiane - Business Magazine Albania

Fabricius, aplikacioni i Google që deshifron hieroglifet egjiptiane

Leximi i gjuhëve antike do të jetë më i lehtë nga sot. Në përvjetorin e zbulimit të Gurit të Rozetës, që ka ndodhur në 1799-ën, Google Arts&Culture ka krijuar përkthyesin e parë në botë në gjendje të përkthejë hieroglifët. Quhet Fabricius dhe do të jetë në dispozicion të të gjithëve. Ideja ka lindur gjatë zhvillimit të Assassin’s Creed: Orygins, kapitulli i sagës të ambientuar në Egjiptin antik.

Fabricius ofron tre rrugë për kërkimet akademike: falë një inteligjence artificiale, është në gjendje të deshifrojë hieroglifët egjiptiane, duke u kursyer ekspertëve orë të tëra kërkimesh mbi libra. Dy përdorimet e tjera të programit të zhvilluar nga Google kanë karakter më argëtues: me të parim mund të “mësohet” gjuha e faraonëve, ndërsa me të dytin mund të bëhen përkthime argëtuese nga anglishtja në gjuhën e hieroglifëve.

Fabircius e merr emrin nga Johann Albert Fabricius, biblotekar dhe bibliograf gjerman që ka jetuar në Gjermani mes shekullit të XVII dhe XVIII. Studiuesi konsiderohet themeluesi i historiografisë. Në krijimin e Fabricius kanë bashkëpunuar Qendra australiane e Egjiptologjisë e Universitetit Macquaire, Ubisoft dhe egjiptologë nga e gjithë bota. Për momentin, Fabricius mund të përdoret vetëm në gjuhën angleze dhe atë arabe.

ENGADGET

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0