TRAJNIM: MËSO SI TË KRIJOSH STRATEGJINË TËNDE TE MARKETINGUT - Business Magazine Albania

TRAJNIM: MËSO SI TË KRIJOSH STRATEGJINË TËNDE TE MARKETINGUT

Mëso si të krijosh strategjinë tënde të marketingut, një trajnim nga Zhaklina Rira. 

Qëllimi i këtij trajnimi është që pjesëmarrësit të mësojnë dhe të ndërtojnë paralelisht një strategji të vërtetë marketingu. Kush bëhet pjesë e këtij trajnimi jo vetëm që përfiton një strategji të përfunduar por do të jetë i aftë për të realizuar edhe një plan tjetër në të ardhmen. Trajnimi është metodë e huazuar nga 1 ndër 14 universitet më të mirë në botë, GGBS në Francë dhe ka 7 module të zbërthyera në 9 ditë të kombinuara me zhvillim paralel të strategjisë nga vetë pjesëmarrësit dhe trajnime dhe literaturë.

Modulet e trajnimit përfshijnë:

  1. Një këndvështrim ndryshe për marketingun
  2. Fillimi i nje plani marketing
  3. Hyrja dhe analiza e tregut
  4. Skema dhe struktura e një analize të mirë
  5. Hyrja dhe analiza e tregut 2
  6. Propozimi i Strategjisë së Marketingut
  7. Punim mbi analizën dhe strategjinë e shkruar
  8. Buxheti i marketingut
  9. Realiteti i shtuar

Shkarkoni axhendën e trajnimit këtu.

Për më tepër informacion dhe për t’u regjistruar klikoni këtu.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0