Me dizajnin e tij unik të pezullimit, gomat që thithin zhurmën dhe lëvizjen me të gjitha rrotat, Kia EV9 ofron rehati të jashtëzakonshme të balancuar me një ndjesi të qëndrueshme dinamike të drejtimit. Gjatë testeve të tij të fundit të udhëtimit dhe trajtimit në Papenburg, Gjermani, Kia EV9 u kalua në ritmet e saj, duke u testuar ne terrene të vështira.
“Zhvillimi i një SUV sjell një sërë sfidash, veçanërisht kur punoni me teknologji relativisht të reja si EV”, thotë Daniel Junker, Inxhinier i Avancuar për Udhëtim dhe Trajtim në Qendrën Teknike të Hyundai Motor Europe. “Për të zhvilluar më së miri çdo aspekt të udhëtimit dhe trajtimit, ne duhet të testojmë dhe zhvillojmë produktet tona në rrethana të ndryshme. Kjo është arsyeja pse ne përdorim baza të ndryshme provash nëpër Evropë për të siguruar përvojën më të mirë të mundshme për klientët tanë.”
Në terrenin e provës, EV9 po kryente ndryshime dinamike të korsisë në një ovale me shpejtësi të lartë me shumë korsi me kthesa të përkulura, duke siguruar trajtim të sigurt në kufi.
Për të përfunduar testimin, komoditeti u vlerësua në një rrugë të veshur me lloje të ndryshme hyrjesh vertikale si psh: gropa, mbulesa pusetash dhe shufra diagonale të goditjes. Këtu bëhet e dukshme zgjedhja ideale e sustave dhe shufrave kundër rrotullimit në kombinim me akordimin e duhur të amortizatorëve. Rezultati? Një performancë e përgjithshme pa kompromis me një udhëtim të ekuilibruar dhe të qetë.
Gjatë zhvillimit të EV9, inxhinierët e Kia theksuan një pikë për të balancuar rehatinë me performancën, që do të thotë se Kia EV9 ofron një nga performancat më të mira të drejtimit në segmentin e saj.
Përveç kësaj, Kia EV9 përmban kontroll të përmirësuar rigjenerues të frenimit, që do të thotë se EV9 mund të rikuperojë energjinë që do të humbiste gjatë frenimit. Një përforcues i integruar i motorit elektrik i gjeneratës së dytë (IEB) redukton peshën e përgjithshme të sistemit të frenimit për efikasitet të përmirësuar.
Lexo: Shkrimi zbulon personalitetin tuaj
Një tjetër softuer frenimi, Downhill Brake Control (DBC), zvogëlon automatikisht shpejtësinë e automjetit kur ecni në tatëpjetë. Të gjitha këto kanë një ndikim të drejtpërdrejtë në udhëtimin e shoferit, pasi makina drejton në mënyrë më efikase, duke reduktuar kohën që makina duhet të rikarikojë baterinë e saj.
Kia EV9 është SUV-i i parë elektrik me tre rreshta, që përfaqëson një epokë të re të aventurës së qëndrueshme. E ndërtuar në platformën e dedikuar Elektrike Modulare Globale (E-GMP), performanca e saj plotësohet nga një rreze e shënjestruar tërësisht elektrike prej mbi 541 km, sipas Procedurës Botërore të Testimit të Automjeteve të Lehta të Harmonizuara (WLTP). E pajisur me teknologjinë ultra të shpejtë të karikimit 800 volt, vetëm për 15 minuta karikim ofron deri në 239 km shtesë rreze.
Lexo: Kjo makinë mund të jetë kërcënimi më i madh për Teslën dhe askush nuk e priste të ndodhte
Një dizajn i jashtëm mahnitës, i frymëzuar nga natyra, jo vetëm që duket i mirë, por jep një koeficient aerodinamik mbresëlënës prej 0,28 për një performancë super. Një sërë teknologjish të drejtimit, karikimit dhe rrugëtimit të teknologjisë së lartë e bëjnë atë gati për të përballuar çdo aventurë.
Siç u përshkrua më lart, Kia EV9 është optimizuar me kujdes për t’i ofruar të gjithëve rehati maksimale, në çdo udhëtim.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.