Arsimi është themeli i një ekonomie të fortë. Ai rrit kapitalin njerëzor, nxit produktivitetin dhe rrit prodhimin ekonomik. Për individët, arsimi hap rrugën për të fituar aftësi të reja, për të zhvilluar të menduarit kritik dhe njohuri analitike, për të kontribuar në mirëqenien ekonomike, për të zhvilluar një ndjenjë qëllimi dhe për të formësuar karrierën e dikujt.
Prandaj, ndikimi i tij te individët, shoqëritë, qeveritë dhe botën është i pamohueshëm. Megjithatë, metodat për edukimin e njerëzve nuk kanë mbajtur gjithmonë hapin me zhvillimet teknologjike. Thënë kështu, ndryshimi është i pashmangshëm dhe do të vijë më shpejt gjatë dekadës së ardhshme.
Zhvillimi i teknologjive arsimore për të mësuarit nëpërmjet përvojës
Në fakt, përparimet kanë qenë tashmë të dukshme gjatë pandemisë COVID-19 kur qeveritë u detyruan të mbyllnin dyert e shkollave dhe universiteteve në mbarë botën për javë të tëra. Organizata e Kombeve të Bashkuara për Arsim, Shkencë dhe Kulturë (UNESCO) mbështeti sektorin global të arsimit me mjete, programe dhe burime dixhitale për të siguruar vazhdimësinë e të mësuarit. Vende të tjera anembanë botës shpërndanë mjete edukative në internet si Alef Education në Emiratet e Bashkuara Arabe, Vschool në KSA dhe MOE E-Learning në Egjipt, për të përmendur disa.
Megjithëse këto zgjidhje ishin vendimtare, ato kryesisht u përqendruan në transferimin e njohurive, jo në përvojën praktike dhe personale që u nevojiteshin studentëve për të kuptuar konceptet. Në fund të fundit, ndërsa disa mësojnë përmes teorisë, të tjerët mësojnë përmes praktikës. Kështu, evolucioni i teknologjisë arsimore në vazhdim duhet të trajtojë të mësuarit nga përvoja. Kur shoqërohen me pedagogji inovative, realiteti i shtuar, realiteti virtual (VR) dhe realiteti i përzier pozicionohen për të adresuar këtë nevojë dhe për të krijuar një avantazh konkurrues për të gjithë aktorët e përfshirë.
Përparimet në teknologji kanë depërtuar në shumicën e sektorëve dhe i kanë transformuar ata administrativisht ose në ofrimin e shërbimeve. Transformimi, megjithatë, ka ende nevojë për përparime të mëtejshme teknologjike për të prishur arsimin. Infiltrimi i këtyre përparimeve në sistemet arsimore është bërë një kërkesë në rritje.
Përçarje dhe inovacion
Ndërprerja që po shohim në botën e sotme të dixhitalizimit po ndihmon në rritjen e aksesit, përmirësimin e cilësisë dhe përmirësimin e përballueshmërisë së arsimit në nivel global. Ndoshta këto ndërhyrje janë të mjaftueshme për të nxitur ndryshime transformuese. Për më tepër, presionet mjedisore dhe synimet COP26 (nga Konferenca e Kombeve të Bashkuara për Ndryshimet Klimatike 2021) do të nxisin dixhitalizimin e rrymave arsimore, aty ku është e mundshme dhe e përballueshme, brenda dhe jashtë klasës, duke reduktuar mbështetjen te tekstet shkollore, fletoret dhe lapsat si mjete mësimore kritike. .
Ne duhet të përshtatemi me një peizazh në zhvillim dhe të ushqejmë brezat e rinj për të ndihmuar në arritjen e suksesit tonë. Ndërsa shkollat dhe universitetet janë fokusuar gjithnjë e më shumë në zhvillimin personal, disa teknologji mund ta përshpejtojnë procesin. VR(Realiteti Virtual) është një shembull kryesor dhe padyshim një ndryshim i lojës për gjeneratën e ardhshme të studentëve, të diplomuarve dhe nxënësve profesional dhe mundëson të mësuarit nëpërmjet përvojës.
Ai i lejon studentët të zhyten në një përvojë ndërvepruese ku ata mund të vizualizojnë rezultatet e veprimeve të tyre nga dora e parë. Së bashku me metaversin, studentët dhe mësuesit mund të komunikojnë dhe të ndajnë, duke kapërcyer kufizimet e hapësirës dhe kohës. Së fundi, ata mund të konsolidojnë njohuritë e fituara më parë dhe të zbatojnë aftësitë e fituara përmes mësimit elektronik konvencional.
Ndërsa kërkimet kanë treguar se realiteti virtual ndikon pozitivisht në rezultatet e të nxënit të studentëve, ajo gjithashtu mund të përmirësojë ndërveprimet student-mësues përmes zbatimit praktik hibrid, qoftë brenda ose jashtë klasës. Me VR si një mjet në klasë, mësuesit mund të motivojnë studentët dhe të krijojnë një mjedis studimi më bashkëpunues dhe ndërveprues. VR mund të integrohet në mësimdhënien tradicionale për të krijuar një përvojë unike të përshtatur me aftësinë, stilin, ritmin dhe dëshirën e secilit student për të mësuar, duke siguruar gatishmërinë e tyre për të avancuar përmes një vlerësimi të fortë.
Maksimizimi i ndikimit të VR(realitetit virtual) për të mësuarit nëpërmjet përvojës
VR mbështet vizualizimin më të fuqishëm, përmirëson ndërveprimin arsimor, rrit bashkëpunimin, forcon të kuptuarit praktik të studentëve dhe ofron në nivel global. Kërkimi dhe zhvillimi duhet të përkojnë me zhbllokimin e prodhimit maksimal dhe përdorimin e plotë të përfitimeve të tij, si me çdo teknologji të re.
Duhet të theksohet se VR kufizon disi ndërveprimin njerëzor nëse nuk monitorohet dhe futet siç duhet me një program të udhëhequr dhe mund të shkaktojë izolim tek brezat e rinj. Megjithatë, me kërkimin, zhvillimet dhe masat mbrojtëse të duhura, përfitimet e VR tejkalojnë rreziqet. VR është një teknologji që mund të transformojë aftësitë e të diplomuarve të njohura menjëherë përmes aplikimeve praktike. Të mësuarit përmes lojës, përvojave të dorës së parë dhe njohurive të aplikuara krijon një mjedis më tërheqës për studentët dhe rezulton në aftësi shumë më të forta.
Qoftë nëpërmjet VR ose mjeteve të tjera të të mësuarit me përvojë, teknologjia arsimore është në një pikë kthese për drejtuesit, edukatorët, rregullatorët dhe palët e tjera të interesuara që të marrin një qasje proaktive për të investuar në brezat e ardhshëm dhe për të kapërcyer valën e ndryshimit. Ne kemi filluar t’i shohim këto plane të shtrihen në planet e transformimit kombëtar, madje edhe në ekonomitë në zhvillim si Emiratet e Bashkuara Arabe (EBA) dhe Mbretëria e Arabisë Saudite. Emiratet e Bashkuara Arabe simulojnë të ardhmen përmes Muzeut të së Ardhmes të inauguruar së fundmi në Dubai, një mrekulli arkitekturore.
Ndërsa qeveritë në mbarë botën konkurrojnë për të qenë më të shkathët dhe për të investuar në infrastrukturën sociale, teknologjitë si VR po ndryshojnë status quo-në duke e bërë arsimin më pak konvencional dhe duke avancuar K-12, arsimin e lartë dhe madje edhe trajnimin profesional. Ata janë të shtyrë të përmirësojnë rezultatet dhe të zhvillojnë një fuqi punëtore më të fuqishme, më të kualifikuar dhe me përvojë. Këto janë forcat e ndryshimit dhe ne besojmë se tani është koha për të vepruar.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.