Efekti Minimalist i Produkteve në Tregun Maksimalist


Kur vjen puna te dizajni i logos së një brandi, shumë nuk është gjithmonë më e mira dhe këto marka minimaliste tregojnë se dizajnet e thjeshta dhe të shkurtra janë mënyra më e mirë për të përçuar një mesazh.

Disa marketer zgjedhin një dizajn intrigues dhe abstrakt, e disa të tjerë zgjedhin teknika minimaliste që përfaqësojnë një imazh të qartë dhe të pastër në mënyrë që njerëzit ta kenë më të thjesht për ta dalluar një produkt. Njësoj si arredimi minimalist i shtëpive moderne, përdorimi i dizajneve të thjeshta dhe shpesh ngjyrat e bardha shërbejnë për të realizuar një paraqitje më të sofistikuar.

Këto marka minimaliste, duke filluar nga shishet transparente të lëngjeve e deri te arkat e frutave, tregojnë se zgjedhja e një dizajni më pak të rrëmujshëm dhe më shumë argëtues shpesh sjell më shumë vëmendje për produktin.

efekti-minimalist-i-produkteve-ne-tregun-maksimalist-businessmag

 

efekti-minimalist-i-produkteve-ne-tregun-maksimalist-businessmag

 

efekti-minimalist-i-produkteve-ne-tregun-maksimalist-businessmag

 

efekti-minimalist-i-produkteve-ne-tregun-maksimalist-businessmag

 

efekti-minimalist-i-produkteve-ne-tregun-maksimalist-businessmag

 

efekti-minimalist-i-produkteve-ne-tregun-maksimalist-businessmag

/Marketing

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0