Efekti Minimalist i Produkteve në Tregun Maksimalist - Business Magazine Albania

Efekti Minimalist i Produkteve në Tregun Maksimalist


Kur vjen puna te dizajni i logos së një brandi, shumë nuk është gjithmonë më e mira dhe këto marka minimaliste tregojnë se dizajnet e thjeshta dhe të shkurtra janë mënyra më e mirë për të përçuar një mesazh.

Disa marketer zgjedhin një dizajn intrigues dhe abstrakt, e disa të tjerë zgjedhin teknika minimaliste që përfaqësojnë një imazh të qartë dhe të pastër në mënyrë që njerëzit ta kenë më të thjesht për ta dalluar një produkt. Njësoj si arredimi minimalist i shtëpive moderne, përdorimi i dizajneve të thjeshta dhe shpesh ngjyrat e bardha shërbejnë për të realizuar një paraqitje më të sofistikuar.

Këto marka minimaliste, duke filluar nga shishet transparente të lëngjeve e deri te arkat e frutave, tregojnë se zgjedhja e një dizajni më pak të rrëmujshëm dhe më shumë argëtues shpesh sjell më shumë vëmendje për produktin.

efekti-minimalist-i-produkteve-ne-tregun-maksimalist-businessmag

 

efekti-minimalist-i-produkteve-ne-tregun-maksimalist-businessmag

 

efekti-minimalist-i-produkteve-ne-tregun-maksimalist-businessmag

 

efekti-minimalist-i-produkteve-ne-tregun-maksimalist-businessmag

 

efekti-minimalist-i-produkteve-ne-tregun-maksimalist-businessmag

 

efekti-minimalist-i-produkteve-ne-tregun-maksimalist-businessmag

/Marketing

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
1
Karta ime
1