E ardhmja e industrisë së modës: Rritje e pakufizuar apo qëndrueshmëri? Natyra kërkon zgjidhje - Business Magazine Albania

E ardhmja e industrisë së modës: Rritje e pakufizuar apo qëndrueshmëri? Natyra kërkon zgjidhje

~4 minuta lexim

Të prodhosh shumë rroba nuk është më shtysa kryesore për t’i dhënë një imazh më të mirë kompanisë tuaj. Ky ishte përfundimi i një task force të forcave të industrisë së modës që u mblodhën javën e kaluar në Samitin e DealBook në New York City.

Grupit iu kërkua nga Vanessa Friedman, drejtoresha e modës e New York Times dhe kritike kryesore e modës, e cila moderoi diskutimin, të merrte oksimoronin e modës së qëndrueshme.

“Në këtë pikë, nuk ka të bëjë me kimikatet,” tha zonja Friedman. “Ka të bëjë me sasinë e madhe të gjërave që ne prodhojmë, që blejmë dhe që i shpërdorojmë.”

Ekspertët, puna e të cilëve prek disa aspekte të industrisë, ranë dakord: Gjërat duhet të ndryshojnë dhe nuk është më e mundur të presësh për të parë se kush do të përparojë për të udhëhequr transformimin. Çdo pjesë e zinxhirit duhet të marrë pjesë, nga investitorët tek dizajnerët tek konsumatorët, tha znj. Friedman. Dhe edukimi, legjislacioni dhe një evolucion i modelit të biznesit larg rritjes dyshifrore janë thelbësore.

Sipas Bankës Botërore, nëse industria e modës vazhdon në trajektoren e saj të rritjes, shitjet botërore të veshjeve mund të rriten me 65 për qind deri në vitin 2030. Ndryshe nga kjo, tha zonja Friedman, me gjetjen e Institutit Hot or Cool, një hulumtim i qëndrueshmërisë (Sustanaibility) me bazë në Berlin, u zbulua se konsumatorët duhet të blejnë vetëm pesë palë rroba të reja në vit për të arritur objektivat.

Përpjekjet tani për të promovuar qëndrueshmërinë përfshijnë përdorimin e pëlhurave me më pak ndikim, të tilla si lesh kashmiri i ricikluar dhe lëkura e rritur në laborator, dhe promovimi i asaj që njihet si procesi i ‘’rethores” duke bërë gjëra të tilla si blerja e rishitjes së stilistëve, një segment që vlerësohet të jetë një biznes prej 100 deri në 120 miliardë dollarë në mbarë botën. Por industria po prodhon veshje me volum rekord. Kompania kineze e modës së shpejtë Shein, e cila shet artikuj veshjesh, si pantallona, për vetëm 5 dollarë, së fundmi ka kaluar Amazon si aplikacioni më i shkarkuar.

Lexo edhe: Eksperienca e re e blerjeve në Nju Jork, një dyqan fizik vetëm me rroba dixhitale

Gabriela Hearst, një stiliste e cila është drejtoreshë kreative e markës së saj dhe markës së madhe franceze Chloé, tha se rritja e pakufizuar nuk është më një opsion. Ajo u shpreh se i tha shefit të saj ekzekutiv se nuk donte ta bënte Chloé markën e ardhshme miliarda dollarëshe.

“Nuk më duket seksi. Unë mendoj se nuk ka të bëjë me ndërtimin e mbretërive të reja, ka të bëjë me të kuptuarit se si ato mund të ristrukturohen nga brenda, “tha ajo.

Në këtë drejtim, tha ajo, kur filloi të punonte për Chloé në vitin 2020, ajo mësoi për rëndësinë e shtytësve të volumit – artikujt me çmim më të ulët si atletet dhe xhinset që paguajnë faturat. Ajo është përqendruar në përdorimin e materialeve dhe metodave me ndikim më të ulët që gjenerojnë më pak emetime për artikujt më të shitur, të tilla si prodhimi i atleteve nga mbeturinat e ricikluara duke përdorur praktikat e prodhimit me pak mbetje.

Céline Semaan, shefja ekzekutive e Sloë Factory, një organizatë jofitimprurëse që trajton drejtësinë klimatike dhe pabarazinë sociale, tha se një rimendim i tillë i pëlhurave dhe mbetjeve është thelbësor./ New York Times 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Shko me besim drejt ëndrrave të tua. Jeto jetën që kishe imagjinuar”
— Henry David Thoreau
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0