Doni të lavdëroni veten? Ja çfarë sugjeron studimi i Stanford - Business Magazine Albania

Doni të lavdëroni veten? Ja çfarë sugjeron studimi i Stanford

lavdëroni veten

Në epokën tonë të zhurmshme, nuk funksionon thjesht të bësh punë të mirë dhe të shpresosh që mundësitë të të gjejnë vetë. Të bësh ‘vetë-reklamë’ është kyçe. Por, ka një kufi kur vjen puna te vetëreklamimi—njerëzit e urrejnë shumë mburrjen (veçanërisht nëse je një grua).

Ndoshta e di këtë nga përvoja të pakëndshme kur ke dëgjuar të tjerë që lëvdojnë veten. Por, nëse do një dëshmi shkencore, ajo ekziston. Kur shkencëtarët u kërkuan njerëzve të vlerësonin se sa të bezdisshëm ishin të tjerët kur flisnin për arritjet e tyre, ata vazhdimisht nënvlerësuan irritimin e të tjerëve. Pra, ndoshta po nënvlerësoni sa shumë njerëzit e urrejnë të dëgjojnë mburrjet tuaja.

Si të ecni përpara me këtë paradoks? Një studim i fundit nga Stanford ofron një përgjigje argëtuese dhe të lehtë për t’u aplikuar. Thjesht shto pak shaka të thjeshta në mburrjet e tua.

Humorbrag, çfarë është

Nir Halevy, profesori i sjelljes organizative në Shkollën e Biznesit të Stanfordit, në krye të studimit dhe bashkëpunëtorët e tij, krijuan një term tërheqës për teknikën—”humorbragging” (mburrje me humor). Grupi zhvilloi mënyra të zgjuara për të testuar sa mirë funksiononte kjo teknikë.

Për shembull, kur ata shtuan linjën humoristike, “E kam të provuar që kafeina ndikon në produktivitet”, në një CV dhe e dërguan, ata zbuluan se kandidati mori 1.5 herë më shumë përgjigje se një konkurrent i ngjashëm. Ky nuk është humor në nivelin e standup-it të Netflix-it dhe tregon se kombinimi i materialeve të zakonshme të shakave me një arritje mund të jetë efektive. Eksperimentet e tjera mbërritën në përfundime të ngjashme.

Lexo edhe: Rikthim në shkollë me EU Youth Cinema: Marrëveshja e Gjelbër

Hulumtuesit bënë që vullnetarët të vlerësonin aftësitë dhe pëlqimin e dy kandidatëve për një punë bazuar në transkriptet e intervistave të tyre. Një kandidat flet për krijimin e një torte në formë topi futbolli dhe marrjen e një vlerësimi nga klienti. Tjetri gjithashtu flet për kënaqësinë e klientit me tortën e tij, por përfundon duke thënë, “Thjesht jam i lumtur që vetëm bëra topin e futbollit, jo ta godas atë”.

Humoristi kishte shumë më shumë gjasa të fitonte punën.

Ky qasje nuk funksionon vetëm për ata që kërkojnë punë. Hulumtuesit gjithashtu analizuan ofertat e kaluara në Shark Tank. “Kur vetë-reklamimi ishte i lidhur me humorin që e rrit veten, kjo sillte sukses në ofertat e larta për investitorët”, zbuluan ata.

Art i hollë i humorbragging-ut efektiv

Humorbragging duket se funksionon në shumë kontekste ku duhet të theksoni aftësitë tuaja. Dhe ju nuk keni nevojë të jeni Jerry Seinfeld për ta bërë atë. Por, duhet të jeni të kujdesshëm dhe të qëllimshëm.

“Ka një art në këtë,” paralajmëroi Halevy, duke folur me Insights nga Stanford Business mbi punën e tij.

Së pari, mos e ngatërro humorbragging-un me humblebragging, ku përpiqesh të zbutësh mburrjen tënde duke e mbuluar me modestinë. Kjo është sikur të thuash se sa i bezdisshëm ishte shiu gjatë pushimeve tuaja ekzotike shumë të shtrenjta. Një kërkim i Harvard tregon qartë që njerëzit e shohin këtë si një modesti të rreme dhe e shohin edhe më të bezdisshme se mburrjet e drejtpërdrejta.

Gjithashtu, sigurohuni që të jeni ju objekt i shakasë dhe jo ndonjë tjetër. Dhe mbajeni shakanë të ndarë nga aftësitë që dëshironi të promovoni. Bëni shaka për aftësitë tuaja të dobëta në futboll ose për varësinë nga kafeina, por jo për faktin se jeni një kuzhinier ose punëtor i dobët.

Formula e duhur është diskutimi i thjeshtë i aftësive tuaja, i shoqëruar me një shaka për një aspekt tjetër të personalitetit tuaj.

Së fundi, gratë, në veçanti, mund të jenë të kujdesshme që të mos e teprojnë me humorin. Kërkimet tregojnë se ato mund të gjykohen më ashpër për shakatë e bëra, me të tjerët që i shohin ato si të pafuqishme ose të paafta kur përdorin humorin.

Pra, ka disa nuanca këtu. Pak mendim dhe kreativitet janë të nevojshme për të realizuar humorbragging, por jo shumë. Një shaka e vogël e shtuar në një CV ose një ofertë mund të bëjë dallim. Kjo e bën këtë një teknikë të thjeshtë që pothuajse të gjithë mund ta përdorin me moderim për të theksuar aftësitë dhe arritjet tona pa treguar gjithashtu se jemi të padurueshëm, egocentrikë.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0