Në epokën tonë të zhurmshme, nuk funksionon thjesht të bësh punë të mirë dhe të shpresosh që mundësitë të të gjejnë vetë. Të bësh ‘vetë-reklamë’ është kyçe. Por, ka një kufi kur vjen puna te vetëreklamimi—njerëzit e urrejnë shumë mburrjen (veçanërisht nëse je një grua).
Ndoshta e di këtë nga përvoja të pakëndshme kur ke dëgjuar të tjerë që lëvdojnë veten. Por, nëse do një dëshmi shkencore, ajo ekziston. Kur shkencëtarët u kërkuan njerëzve të vlerësonin se sa të bezdisshëm ishin të tjerët kur flisnin për arritjet e tyre, ata vazhdimisht nënvlerësuan irritimin e të tjerëve. Pra, ndoshta po nënvlerësoni sa shumë njerëzit e urrejnë të dëgjojnë mburrjet tuaja.
Si të ecni përpara me këtë paradoks? Një studim i fundit nga Stanford ofron një përgjigje argëtuese dhe të lehtë për t’u aplikuar. Thjesht shto pak shaka të thjeshta në mburrjet e tua.
Humorbrag, çfarë është
Nir Halevy, profesori i sjelljes organizative në Shkollën e Biznesit të Stanfordit, në krye të studimit dhe bashkëpunëtorët e tij, krijuan një term tërheqës për teknikën—”humorbragging” (mburrje me humor). Grupi zhvilloi mënyra të zgjuara për të testuar sa mirë funksiononte kjo teknikë.
Për shembull, kur ata shtuan linjën humoristike, “E kam të provuar që kafeina ndikon në produktivitet”, në një CV dhe e dërguan, ata zbuluan se kandidati mori 1.5 herë më shumë përgjigje se një konkurrent i ngjashëm. Ky nuk është humor në nivelin e standup-it të Netflix-it dhe tregon se kombinimi i materialeve të zakonshme të shakave me një arritje mund të jetë efektive. Eksperimentet e tjera mbërritën në përfundime të ngjashme.
Lexo edhe: Rikthim në shkollë me EU Youth Cinema: Marrëveshja e Gjelbër
Hulumtuesit bënë që vullnetarët të vlerësonin aftësitë dhe pëlqimin e dy kandidatëve për një punë bazuar në transkriptet e intervistave të tyre. Një kandidat flet për krijimin e një torte në formë topi futbolli dhe marrjen e një vlerësimi nga klienti. Tjetri gjithashtu flet për kënaqësinë e klientit me tortën e tij, por përfundon duke thënë, “Thjesht jam i lumtur që vetëm bëra topin e futbollit, jo ta godas atë”.
Humoristi kishte shumë më shumë gjasa të fitonte punën.
Ky qasje nuk funksionon vetëm për ata që kërkojnë punë. Hulumtuesit gjithashtu analizuan ofertat e kaluara në Shark Tank. “Kur vetë-reklamimi ishte i lidhur me humorin që e rrit veten, kjo sillte sukses në ofertat e larta për investitorët”, zbuluan ata.
Art i hollë i humorbragging-ut efektiv
Humorbragging duket se funksionon në shumë kontekste ku duhet të theksoni aftësitë tuaja. Dhe ju nuk keni nevojë të jeni Jerry Seinfeld për ta bërë atë. Por, duhet të jeni të kujdesshëm dhe të qëllimshëm.
“Ka një art në këtë,” paralajmëroi Halevy, duke folur me Insights nga Stanford Business mbi punën e tij.
Së pari, mos e ngatërro humorbragging-un me humblebragging, ku përpiqesh të zbutësh mburrjen tënde duke e mbuluar me modestinë. Kjo është sikur të thuash se sa i bezdisshëm ishte shiu gjatë pushimeve tuaja ekzotike shumë të shtrenjta. Një kërkim i Harvard tregon qartë që njerëzit e shohin këtë si një modesti të rreme dhe e shohin edhe më të bezdisshme se mburrjet e drejtpërdrejta.
Gjithashtu, sigurohuni që të jeni ju objekt i shakasë dhe jo ndonjë tjetër. Dhe mbajeni shakanë të ndarë nga aftësitë që dëshironi të promovoni. Bëni shaka për aftësitë tuaja të dobëta në futboll ose për varësinë nga kafeina, por jo për faktin se jeni një kuzhinier ose punëtor i dobët.
Formula e duhur është diskutimi i thjeshtë i aftësive tuaja, i shoqëruar me një shaka për një aspekt tjetër të personalitetit tuaj.
Së fundi, gratë, në veçanti, mund të jenë të kujdesshme që të mos e teprojnë me humorin. Kërkimet tregojnë se ato mund të gjykohen më ashpër për shakatë e bëra, me të tjerët që i shohin ato si të pafuqishme ose të paafta kur përdorin humorin.
Pra, ka disa nuanca këtu. Pak mendim dhe kreativitet janë të nevojshme për të realizuar humorbragging, por jo shumë. Një shaka e vogël e shtuar në një CV ose një ofertë mund të bëjë dallim. Kjo e bën këtë një teknikë të thjeshtë që pothuajse të gjithë mund ta përdorin me moderim për të theksuar aftësitë dhe arritjet tona pa treguar gjithashtu se jemi të padurueshëm, egocentrikë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.