Çokollatat Mars dhe Snickers do të ndryshojnë recetën për tu bërë më të shëndetshme

Çokollatat Mars dhe Snickers do të ndryshojnë recetën për tu bërë më të shëndetshme


Çokollatat Mars dhe Snickers do të ndryshojnë formulën për t’u bërë më të shëndetshme.

Mars Wrigley Confectionery ka njoftuar dy versione të reja të çokollatave që do të përmbajnë më shumë proteina.

Një çokollatë Mars do të përmbajë 17 g sheqer, 30% më pak se ajo aktuale.

Ndërsa çokollatat e reja Snickers do të përmbajnë 30% më pak se çokollata aktuale.

Të dyja do të dalin në treg në muajin Janar 2019.

Gjigandët e embëlsirave Mars Wrigley shpresojnë se prodhimet e reja do t’u japin konsumatorëve “mundësinë për të përjetuar shijen e mrekullueshme të markave të tyre të preferuara në një madhësi më të vogël”.

Kjo nuk është një mundësi biznesi, por një përgjegjësi e biznesit.

Përfaqësues të markave shprehen se, “Ne kemi një rol dhe një përgjegjësi të madhe, ndaj po nxjerrim këto lloje të reja dhe do të vazhdojmë të punojmë në riformulimin e përbërjes së produkteve tona duke reduktuar sasinë e sheqerit.”

Çokollatat e reja të gjitha që përmbajnë më pak se 100 kalori në të gjitha versionet e Snickers, Mars, Twix, Milky Way dhe Ripples.

/Standard

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0