Çokollatat Mars dhe Snickers do të ndryshojnë recetën për tu bërë më të shëndetshme

Çokollatat Mars dhe Snickers do të ndryshojnë recetën për tu bërë më të shëndetshme

~2 minuta lexim


Çokollatat Mars dhe Snickers do të ndryshojnë formulën për t’u bërë më të shëndetshme.

Mars Wrigley Confectionery ka njoftuar dy versione të reja të çokollatave që do të përmbajnë më shumë proteina.

Një çokollatë Mars do të përmbajë 17 g sheqer, 30% më pak se ajo aktuale.

Ndërsa çokollatat e reja Snickers do të përmbajnë 30% më pak se çokollata aktuale.

Të dyja do të dalin në treg në muajin Janar 2019.

Gjigandët e embëlsirave Mars Wrigley shpresojnë se prodhimet e reja do t’u japin konsumatorëve “mundësinë për të përjetuar shijen e mrekullueshme të markave të tyre të preferuara në një madhësi më të vogël”.

Kjo nuk është një mundësi biznesi, por një përgjegjësi e biznesit.

Përfaqësues të markave shprehen se, “Ne kemi një rol dhe një përgjegjësi të madhe, ndaj po nxjerrim këto lloje të reja dhe do të vazhdojmë të punojmë në riformulimin e përbërjes së produkteve tona duke reduktuar sasinë e sheqerit.”

Çokollatat e reja të gjitha që përmbajnë më pak se 100 kalori në të gjitha versionet e Snickers, Mars, Twix, Milky Way dhe Ripples.

/Standard

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0